zondag 11 november 2018

reminder K&K

Hallo,

Op deze grijze zondag wil ik jullie mijn reminder laten zien voor het blog van K&K.Jammer genoeg zijn er nog niet zo heel veel inzendingen deze keer maar er is nog volop tijd voor jullie om er even voor gaan te zitten! Aan het thema van deze keer kan het toch echt niet liggen we willen graag Sinterklaas of de Kerstman op je kaartje terug zien. En dan heb ik het nog niet gehad over de mooie prijs die Ingrid beschikbaar stelt:


 Ik moest vorige week nog aan de slag tijdens ons weekend en maakte het volgende kaartje. De kerstman gaat ook met de tijd mee en heeft deze keer zijn rode pak omgeruild voor een pak in een pasteltint.


Nog niet voldoende inspiratie neem dan zeker nog even kijkje op ons blog om te kijken wat de andere dames voor moois gemaakt hebben. 

Meedoen kan tot 23 november 23.59.

Geniet van je zondag,
Hermien

12 opmerkingen:

Daphne zei

Leuk!! De moderne Kerstman.
Gave kaart zeg.

Irene zei

Leuk en hip!

XxIrene

Monique zei

Hij is superleuk Hermien!
Liefs Monique

Marleen zei

Leuke kerstman op een heel mooie achtergrond, knap hoor!
groetjes
Marleen

Diny zei

Wat heb jij er een leuke kaart van gemaakt Hermien.
Ik heb er vandaag een gemaakt....komt dinsdag op mijn blog.
Groetjes en een fijne zondag,
Diny

Cinderella zei

Hoi Hermien ,

Wat een Kei leuke kaart .
Ik ga aan de freubel en zal meteen eraan denken bij K&K mee te doen .
Ik ben het challeengen weer aan het oppakken aangezien ik niet meer in een DT team zit weer wat meer tijd om mee te doen

Liefs en Creatiefs
Cinderella
XX

Colien zei

Wat een gave kaart, stoer die teksten op de achtergrond!
grtz Colien

Ans Gilbert zei

Wat een gave kerstkaart Hermien, heel leuk in de pasteltinten,
Ansx

Nancy Soetaert zei

grappig deze pastel-kerstman!
mooi DP ook! superleuk kaartje Hermien!
groetjes
Nancy

GerJanne zei

Hij is echt Superleuk! Ik moet gauw eens kijken naar die pakketjes waar jij het over had. Zou ik zo weer vergeten....

Scraptastisch zei

Prachtige inspirerende kaarten op het K&K blog...ik doe mijn best!
Leuke frisse/hippe kerstkaart Hermien
xx Gerie

Ans S. zei

Super leuk zo'n moderne kerstman op de kaart.

Groetjes Ans