zaterdag 18 mei 2019

oeps te laat!

Hallo,

In April zat ik in de top 3 bij Carlin's kaartenparadijs, ik mocht gastdesigner zijn voor de maand Mei. Ik had de mail bewaard maar het verder niet opgeschreven en jullie raden het al ik ben vergeten mijn kaartje te plaatsen op de juiste datum. Dus bij deze plaats ik dan toch nog mijn kaartje wat eigenlijk 3 dagen geleden al had moeten gebeuren!
De opdracht was maak een kaartje met bloemen en gebruik hierbij een kleurenschema. Gebruik tenminste 2 kleuren maar je mag ze allemaal gebruiken als je dat wil.


en dit is mijn kaartje voor de reminder van hun challenge:


allsortschallenge - happy birthday


Groetjes Hermien




6 opmerkingen:

brenda zei

Many thanks for sharing your pretty floral card and joining in our Birthday celebrations at Allsorts challenge.

B x

karin zei

Een prachtig kaartje Hermien, heel mooi gemaakt.
Nogmaals dank dat je gastdesigner wou zijn.
Groetjes,
Karin

GerJanne zei

Ha Hermien,
ja dat kan gebeuren! Je kaart is prachtig! Supermooi!

carla zei

Je kaart ziet er prachtig uit Hermien.
Heel mooi gemaakt.
Bedankt dat je onze Gastdesigner wou zijn.
Groetjes,
Carla

Linby zei

So pretty! Thanks for sharing with us at Allsorts challenge.
Lynn x
DT

Prophet/Dr Odiboh zei

Ik was op zoek naar hulp op internet om mijn ex-man terug te krijgen nadat hij 5 maanden geleden van me scheidde, ik kwam zoveel getuigenissen van verschillende mensen tegen en ze hebben het allemaal over deze geweldige man genaamd Doctor ODIBOH DADA over hoe hij hen hielp red hun huwelijk en relaties en ik neem ook contact met hem op via zijn e-mail (odibohsolutionhome@gmail.com) en leg hem mijn probleem uit en hij heeft het goed gedaan door me te helpen mijn gescheiden man binnen 3 dagen terug te krijgen en later werd ik zwanger voor hem, want we zijn 6 jaar getrouwd geen zwangerschap .. ik geloof nooit dat zoiets als dit mogelijk kan zijn maar nu ben ik er een levend getuigenis van omdat dokter ODIBOH DADA mijn geliefde daadwerkelijk terugbracht en me ook hielp zwanger te raken , Als je relatieproblemen hebt of een probleem met het leven zelf, neem dan contact op met dokter ODIBOH DADA voor hulp via zijn e-mail: odibohsolutionhome@gmail.com of whatsapp +2347048883838. Dan beloof ik je dat je tenslotte, net als ik, redenen zult hebben om te vieren.