zondag 12 augustus 2012

all because...

Vandaag was de laatste  vakantiedag voor ons, we hebben nog lekker
van het weer genoten en zijn naar het zwembad gegaan.
We hebben drie heerlijke weken vakantie gehad en zelfs het weer
werkte mee, wat wil je nog meer.
Vanaf morgen gaan weer aan de arbeid en de jongens gaan weer naar
school, maar het wordt volgende week nog heerlijk zomerweer dus houden
we toch nog een beetje het vakantiegevoel vast!
Ik vind het zelf ook wel weer gezellig om mijn collega's weer te zien en om
bij te praten hoe hun vakantie geweest is...
Ik zou het bijna vergeten maar ik heb ook nog een kaartje voor jullie!
Een dame van wie ik het blog volg gaat binnenkort in het huwelijksbootje
stappen. Voor het bruidspaar heb ik dit kaartje gemaakt.
Het papier wat ik gebruikt heb is van marianne design dark vintage,
ziet er stijlvol uit vinden jullie niet...

4 opmerkingen:

carla zei

Zeker een stijlvolle kaart.
'k Vind hem heel mooi Hermien.
Je hebt er juist de beste weken uitgepikt voor je verlof. Dat kunnen de meeste niet zeggen, want veel zomer is er nog niet geweest.
De batterijtjes terug opgeladen, dan kan je er weer tegen.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Mijn vakantie zit er helaas ook weer op, maar ik heb nog helemaal geen zin hahaha, maar weet ook als je er eenmaal weer bent, dan zit je zo weer in het ritme. Mijn jongens hebben nu nog 3 weken vakantie, wij waren laat dit jaar. Je kaartje is prachtig geworden Hermien, super.
Groetjes van Anita

Corrie zei

Ik denk dat ik wel weet welke dame je bedoeld Hermien. Sttt niet verder vertellen dat is ons geheim.Wat heb je een schitterende kaart gemaakt voor haar en hem niet te vergeten super
groetjes Corrie

Nelleke zei

De kaart is prachtig geworden zeg. Ook zwemmende Tilda vind ik helemaal leuk. En ja nu is het wel mooi weer om te zwemmen....
groetjes, Nelleke