zondag 11 november 2012

vogelhuisje

Hallo,

Bedankt voor jullie lieve reacties op mijn opkikker kaartje helaas heeft inderdaad iedereen wel iemand in zijn  omgeving die te maken heeft met die vreselijke ziekte. Wij hebben er  in de familiekring en vriendenkring mee van doen, maar wat kan je er aan doen? Wij proberen er maar gewoon voor ze te zijn, meer kunnen we niet anders wisten we het wel !!!!
Over naar iets anders...
Hier in het zuiden van het land hebben we op dit moment een strakke blauwe hemel,
en het zonnetje schijnt. Het ziet er naar uit dat we een mooie zondag gaan krijgen!
Heerlijk daar kan je als mens toch van genieten...
Genoeg gekletst over het weer over naar mijn kaartje van vandaag, het is er weer een voor de kerst en gemaakt volgens de sketch van de challenge van CCWS. Een erg leuke sketch om mee te werken en dit is wat ik ervan gemaakt heb. Het afdrukje is van LOTV en het papier van de kruidvat.

Ik wens jullie een fijne zondag en tot de volgende keer maar weer





11 opmerkingen:

Jolanda zei

een hele leuke kaart Hermien! ben ook bezig met deze gave sketch...fijne zondag:0)
grtz Jolanda

Anita Meijer zei

Hier is het ook heerlijk weer gelukkig, lekker zonnetje en een blauwe hemel net zoals bij jullie. Wat een schitterend kaartje heb je weer gemaakt Hermien, ik vind hem prachtig.
Liefs van Anita

Corrie zei

Schitterende kaart Hermien,ik doe deze keer niet mee ,ik zit kleding te maken, ik heb een broek gemaakt en ben nu met een rood shirt bezig,we hebben maar twee handen hè,jouw kaart is een plaatje
Lieve groetjes Corrie

Miranda zei

Wat een mooie kaart Hermien.
Gezellig dat je mee doet met de Challenge van CCWS.
Groetjes Miranda

Janneke zei

Wat een leuke kaart heb je gemaakt ;o)
Leuk dat je deze week meedoet bij CCWS ..

marja zei

Wat een onwijs leuk kaartje, super!!

Lieve groetjes Marja.

Ans S. zei

Prachtig kerstkaartje, super leuk gemaakt.

Groetjes Ans

carla zei

Je kaartje is weer helemaal top Hermien. Een hele mooie LOTV stempel en schitterend bijpassend scrappapier.
Groetjes,
Carla

Wendy zei

Het was gisteren inderdaad prachtig weer, heb heerlijk gewandeld. Wat een leuke kaart heb je gemaakt Hermien! Heel mooi gedaan en inderdaad een hele leuke sketch.
Groetjes, Wendy

LAURA KANT zei

Wat een prachtkaartje, Hermien! Leuke stempel heb je gebruikt en wat een leuk idee die twee tags!

Hugs, Laura

Ilonka zei

Wat een superleuke kaart via via kwam ik op je blog terecht. Ik ben gelijk volger geworden.

Groetjes Ilonka