woensdag 19 december 2012

trifold card

Hallo,

Ik ben van de week aan de slag gegaan om een tri fold card te maken, ik heb dit al eens eerder geprobeerd maar het lukte me toen niet echt. Nu had ik echter een heel mooi voorbeeld, namelijk het mooie kerstkaartje
wat ik van Carla heb gehad. Heerlijk om na de kerstkaartjes weer eens bezig te zijn met iets totaal anders.
Ik heb een afdrukje gebruikt van weestamps (schattig he) het papier had ik nog liggen en zie hier onder het
resultaat. Vind zelf dat het eindresultaat erg leuk is!
 Bij de volgende challenges heb ik het kaartje geplaatst:
elke kaart een feestje - alles mag
the paper shelter - anything goes
Op het kaartje heb ik nog een leuke tekst geplaatst:
een bloemengroet op deze dag
en al wat je maar wensen mag!

Ben weer  benieuwd naar jullie reacties...groetjes


14 opmerkingen:

Jolanda zei

Hoi Hermien,
wauw wat een super gave kaart! heel mooi gemaakt!! Bedankt voor je prachtige kerstkaart:0)
grtz Jolanda

carla zei

Zeer mooi gemaakt Hermien.
'k Ben blij dat ik juist die trifold kaart naar jou gestuurd heb.
Bedankt voor allebei je kaartjes, erg lief van je.
Groetjes,
Carla

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat een prachtige kaart is dit, mooi model, lief stempeltje en..prachtig papier..super...

Liefs van Ans

Marga50 zei

Hoi Hermien, schitterend mooie kaart heb je gemaakt.Groetjes Marga.

Corrie zei

Dit is een beauty Hermien, prachtig gemaakt met mooie kleuren en prachtig papier, het model is ook mooi.
Lieve groetjes, Corrie

Plony zei

Schitterende kaart Hermien en heeeeel slim om het zo te doen, haha. Leuk om zo met elkaar van alles te delen toch.
Liefs Plony.

Leef met de wind mee zei

Schitterend kaartje!!

Liefs Emmy

Anita Meijer zei

Wauw wat heb je dat super gemaakt Hermien, wat ziet dat er geweldig uit, ik vind het een plaatje. Top.
Liefs van Anita

Nelleke zei

Wat heb je dat mooi gedaan,
Mooi ook met die tekst.
Groetjes, Nelleke

Marianne zei

Ziet er heel goed uit Hermien.
Liefs, Marianne

Ilonka zei

Wat een prachtig mooi kaartje.

Groetjes Ilonka

*mieke* zei

Wat een mooie kaart Hermien, bedankt voor het mee doen met de challenge van Elke kaart een feestje van deze week!
Groetjes Mieke

Ellen zei

Prachtige inzending!
Bedankt voor het meedoen met EKEF!
Groetjes Ellen

Patty Sue 2 zei

Your card is lovely and soooo much work! Thank you for joining us at THE PAPER SHELTER CHALLENGE! Good luck on winning, remember if you use a TPS prize your winnings increase and their images are fabulous! Happy New Year