vrijdag 8 maart 2013

Bedankt...

Hallo,

Ik wil jullie bedanken voor de lieve reacties die we hebben mogen ontvangen na het overlijden van mijn
schoonmoeder.
Nu de crematie achter de rug is proberen we de draad weer op te pakken, ik moet zeggen dat ik zelf moe ben...de afgelopen week heeft me veel energie gekost.
Stil aan zal ik het bloggen weer op gaan pakken en weer reacties gaan plaatsen bij die mooie kaartjes die jullie op het blog plaatsen.
Vanmorgen heb ik dit kaartje gemaakt, simpel maar de ontvanger was er blij mee!

Groetjes en een fijn weekend


6 opmerkingen:

Corrie zei

Hallo Hermien, ik begrijp wel dat je moe bent, het is ook allemaal zo heftig, er wordt gelijk weer van je verwacht dat je de draad oppakt, maar zo makkelijk is het allemaal niet.
Ondanks dat je zegt dat deze kaart simpel is, is hij héél mooi, sterkte vrouwtje.
Lieve groetjes Corrie

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Lieve groetjes Marianne

carla zei

Leuk gemaakt Hermien.
Groetjes,
Carla

Anita Meijer zei

Dat is ook niet zo vreemd Hermien dat je moe bent, het is ook allemaal niet niets natuurlijk. Doe het maar rustig aan, je kaartje is weer helemaal mooi geworden.
Liefs van Anita

Christine zei

Eenvoud siert Hermien! Dat zijn inderdaad vermoeiende en slopende dagen, hopelijk voel je je snel beter!
Liefs
Christine

LAURA KANT zei

Een heel mooi kaartje, Hermien! Heel veel sterkte!

Hugs, Laura