woensdag 3 april 2013

zwart/wit

Hallo,

Bij de liftchallenge van deze week is de opdracht : iets anders...
Deze week geen kaartje wat gelift mag worden maar : maak
een creatie of kaart in de kleuren zwart/wit. Daar ben ik dus mee aan de slag gegaan, ik moet
zeggen ik was vrij snel klaar en dit kaartje gaat naar vrienden van ons toe die 6 april
12,5 jaar getrouwd zijn. Een chique kaartje al zeg ik het zelf!
Nog een leuke tekst aan de binnenzijde plaatsen en het kaartje kan op de post.
En wat denken jullie, ben benieuwd, het is toch altijd zo leuk om de reacties te lezen.


Groetjes en tot de volgende keer....

12 opmerkingen:

Anita Meijer zei

Wat prachtig gedaan Hermien, hij is supergoed gelukt.
Liefs van Anita

Ria zei

prachtig zeg!

Corrie zei

Wauw Hermien, wat een gave kaart,schitterend papier heb je gebruikt, ik ben er helemaal weg van, wat een beauty van een kaart.
Lieve groetjes Corrie

Nelleke zei

Ik zie steeds meer zwart wit, deze is zo mooi! Groetjes, Nelleke

Ilonka zei

Hoi Hermien wat een supergave creatie heb je gemaakt. Schitterend.

Groetjes Ilonka

jolanda zei

mooie kaart

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Prachtig kaartje heb je gemaakt, leuk in zwart/wit en wat een lief stempeltje..
Liefs van Ans

carla zei

Inderdaad chic gedaan Hermien.
Zwart/wit vind ik geen gemakkelijke opdracht, maar jij bent er goed in geslaagd.
Groetjes,
Carla

Nadine zei

Wat een super leuke stempel, die past perfect bij het papier! Ontzettend leuk gedaan! Bedankt voor het meedoen!

Cornelie zei

Leuke freebies zijn dat, ik heb er ook een paar! Leuke vrolijke kaart!! dank je voor het meedoen Hermien!

Marianne zei

Ziet er prima uit.
Lieve groetjes Marianne

Marjan zei

Mooie kaart, leuke achtergrond en wat een lief stempeltje! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge.