vrijdag 10 mei 2013

kiss me i'm a prince...

Hallo allemaal,

Het is afgelopen week rustig geweest op mijn blog, we zijn een midweek weggeweest,ons adres was park Molenheide in Houthalen-Helchteren(België). Het was een waar paradijs voor onze 2 waterratten...een zwembad met maar liefst 4 glijbanen, wat een pret! En de binnenspeeltuin is ook zeker een vermelding waard, en het zonnetje deed de rest.
De batterij is weer opgeladen...we kunnen er weer tegenaan.
Ook wil ik mijn 50ste volgster van harte welkom heten, leuk dat je komt kijken op mijn blog.
Gisteravond ben ik wel even gaan zitten om een kaartje te maken, want dat had ik wel gemist.
Ik heb weer een afdrukje gebruikt uit de nieuwe magnolia serie, tilda with prince froggy.
de creatieve zebra - sketch
papertakeweekly- anything goes met als optie gebruik 2 stempels
thepapershelter -love is in the air
papermakeupstamps- favorite color
you,me and magnolia - dieren of magnolia

Sometimes you have to
kiss a lot of frogs
before your 
PRINCE
comes along!


Groetjes en een fijn weekend

10 opmerkingen:

carla zei

't is nog niet zo slecht in België hé, fijn dat jullie het allemaal zo naar jullie zin hebben gehad.
Ik ben daar zelf nog niet geweest, maar ik hoor er wel over stoefen.
Je kaartje ziet er super uit Hermien.
Een perfecte kleurencombinatie, van deze hou ik ook wel.
Bedankt dat je weer mee doet aan de Digi Makeover bij Paper Makeup Stamps.
Nog een fijne zaterdag.
Slecht weer, maar je kan dan misschien terug aan de knutsel en dan wordt het ook weer leuk.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

heel mooi kaartje

Anita Meijer zei

Wat een verrassing Hermien toen ik de post van mijn deurmat afhaalde, ik dacht hé een kaartje in een roze envelop van wie moet dat nou zijn, en ja hoor hij was van jou om me succes te wensen als designmember bij NKU, zo lief van je. Je had de postcodenummers omgedraaid dus hij heeft eventjes een omweg gemaakt want er stond een retoursticker op, maar gelukkig toch aangekomen, helemaal lief van je en ben er superblij mee, dank je wel meis. Wat heerlijk dat jullie er even tussenuit zijn geweest, hoe fijn is dat. Je kaartje is weer een toppertje geworden, supermooi.
Liefs van Anita

Maris zei

leukertje heb je gemaakt, bedankt voor het meedoen bij YMAM

Plony zei

Wat een dotje van een kaart. Het is dan ook wel een superschattig stempeltje ook zeg.....heel gaaf gedaan. Dankjewel voor je deelname bij YMAM, liefs Plony.

Marrie zei

Hallo Hermien,

Wat een lief kaartje heb je gemaakt en ik vind het stempeltje super lief en die rand vind ik geweldig leuk staan op je kaart.

Bedankt voor je leuke reactie op mijn blog.

Lieve groetjes Marrie

Ans S. zei

Prachtige kaart, mooie kleurencombi en een lief afdrukje.

Groetjes Ans

Christa zei

Hoi Hermien , wat lekker he zo even een midweekje er tussen uit .... Daar knapt een mens van op. Erg mooi kaartje laat je zien. Prachtige kleuren combinatie. Tot dinsdag !! groetjes , Christa.

Muuske zei

Hallo Hermien,
Prachtige kaarten maak jij en je hebt er weer een volger bij.Was gezellig vandaag misschien zien we elkaar nog een keer bij Christa.groetjes Margo.

Janie Printz zei

So very pretty. Love your wonderful coing of this sweet image. So glad to have you join our challenge at the Paper Shelter.
Janie