zondag 9 juni 2013

kaartje zonder plaatje!

Hallo,

Wat een heerlijk weertje hebben we toch, het liet even op zich wachten maar dan kunnen we er nu dan toch eindelijk van genieten. Bij papermakeup Stamps is de challenge van deze week Sentiment Focus. En bij Creaine scrap en borduurblog  vragen ze een creatie met tekst en geen plaatje. Voor mij toch een hele uitdaging om zo'n kaart te maken. Ik vind ze prachtig die kaartjes zonder plaatje maar zelf ben ik meestal niet tevreden met het resultaat als ik ermee klaar ben. Maar deze keer is dat anders ik vind dat ik het er goed vanaf heb gebracht al zeg ik het zelf. Maar ik zou zeggen oordeel zelf!


Fijne zondag...

13 opmerkingen:

Christa zei

Hoi Hermien , wat een prachtige kaart !! Gaaf model en erg mooi papier heb je gebruikt. En wel fijn om een keer niet te hoeven kleuren toch .... Ik wens je een hele fijne en zonnige zondag ! Groetjes van Christa.

Corrie zei

Ik vind hem ook prachtig Hermien, je hebt niets teveel gezegd.Je hebt de kaart héél mooi gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Cinderella zei

Wauw ik vindt hem helmaal geweldig Hermien
Een fijne zondag
Cinderella

Anita Meijer zei

Wauw schitterend Hermien, ik vind het helemaal super geworden en helaas hier vandaag nog geen zonnetje gezien, het is zelfs koud met al die wind.
Liefs van Anita

Kreatief met Maria zei

Mooi kaartje Hermien, is goed gelukt hoor!
Groetjes Maria

Cindy zei

Hoi Hermien, wat een schitterende kaart! Het papier is ook prachtig. Je zou met deze kaart ook mee kunnen doen met de challenge bij Creaine
(http://creaine-scrap-borduurblog.blogspot.nl/). Daar wordt ook een kaart met alleen tekst gevraagd. Groetjes, Cindy

Muuske zei

Prachtige kaart Hermien.Mooi vrolijk papier heb je gebruikt.groetjes Margo.

Creaine zei

Nou hier mag je super tevreden over zijn hoor, wat een mooie kaart. Succes met de challenge op mijn blog.
groetjes Ine

Unknown zei

Wauw Hermien, wat een schitterende creatie! Ik zou zeggen; missie volledig geslaagd hoor!!!

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Scrap en Borduurblog, en veel succes!

Groetjes karin xx

carla zei

Het blijft een super leuk kaartmodelletje hé Hermien.
Mooi gemaakt in deze zomerse kleuren.
Nog een te late reactie op dat je bedankt bent om mee te doen met de Digi Makeover bij Paper Makeup Stamps.
Groetjes,
Carla

Wendy zei

Nou je hebt het er zeker goed van afgebracht Hermien! Wat een leukerd! Prachtig papier en leuke details. Hier mag je trots op zijn meis!
Lieve groetjes, Wendy

Ans S. zei

Mooie kaart, ik vind hem heel geslaagd.

Groetjes Ans

Engelchen zei

Dat is echt een plaatje. Prachtig hoor.
Bedankt voor het meedoen bij creaines Challenge.
Groetjes Geesje