dinsdag 25 juni 2013

snel beter worden....

Hallo,

Vandaag wil ik jullie een beterschap kaartje laten zien...een collega van mij zit al even in de lappenmand, hopelijk is ze weer snel opgeknapt. Voor dit kaartje heb ik de een leuke digi van teddy bo gebruikt.
Ik vind het kaartje een lieve uitstraling heeft, wat denken jullie ervan?


sweet stampin - cute cuddly
paper make up stamps - al tied up
creatieve cutting challenge - knoopjes en of stiksteekjes


Groetjes en tot een volgende keer maar weer!

16 opmerkingen:

Kreatief met Maria zei

Mooie kaart Hermien, grappige stempel. Leuk dat je mee doet met de challenge van CCC
Groetjes Maria

Antoinette Voorn zei

Wat een bjoeitie van een creatie, mooie kleuren en indeling en heel super aangekleed!!

Gr antoinette

Nelleke zei

Als je collega daar niet van opknapt... Leuk en lief kaartje. Groetjes, Nelleke

karin zei

Mooie zachte kleurtjes en leuke stempel.
Groetjes,
Karin

jolanda zei

mooi lief kaartje

Corrie zei

Wat een schattige kaart Hermien, daar moet de zieke toch wel van opknappen.
Lieve groetjes,Corrie

carla zei

Aaaaah zo'n lieveke, daar knap je toch snel mee op als je dit ontvangt.
Superleuke stempel is dit Hermien en mooi gekleurd.
Het lintje zit er ook bij, dus komt perfect in aanmerking voor onze Digi Makeover bij Paper Makeup Stamps. Bedankt voor je trouwe deelname.
Ik verklap je alvast dat de themakaart voor zondag ook met lint te maken heeft.
Groetjes,
Carla

Muuske zei

Mooi,lief kaartje.groetjes Margo.

Henriëtte zei

Hoi Hermien,

Wat leuk dat je volger bij mij bent geworden, ben ik nu ook bij jou. Wat een mooie dingen heb je op je blog staan (heb stiekem even rondgekeken :-) )

Groetjes en tot blogs,
Henriëtte

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Wat een schattig kaartje, leuk stempeltje, mooi strak gemaakt..maar de stiksteekjes die zie ik niet (en..ik heb nog wel een nieuwe bril) liefs van Ans

Marianne zei

Ziet er heel goed uit.
Liefs, Marianne

Sarah - Crea S zei

Wat een super leuke kaartjes kom ik hier tegen!
Stuk voor stuk super. Hier kom ik vaker snuffelen!
Liefs,
http://littlecreass.blogspot.be/

Chris zei

Lovely card! Super cute and cuddly image! Thanks for sharing it with us at Sweet Stampin' this week.
Chris
x

* Üla * zei

Wat een ontzettend lief kaartje, Hermien.
Het beertje heb je mooi ingekleurd.
Bedankt dat je meedoet bij CCC.
Groetjes, Ula

Inkypinkydelights zei

This is lovely! Thank you for sharing at Sweet Stampin' and good luck with the Challenge. Judy x

Kim zei

Great card. Glad you joined us at Sweet Stampin'.