zondag 14 februari 2016

reminder knutsels en kadootjes

Hallo,

We zitten alweer op de helft van onze challenge gebruik een label op je kaart, dus is het de hoogste tijd voor een reminder! Deze keer een snel kaartje van mijn kant. Soms wel handig als je tijd of inspiratie gebrek hebt. Doe je ook nog gezellig mee je hebt de tijd tot de 26e 23:59. Op het blog zie je de kaartjes van mijn dt-maatjes.
 Maar achter mijn kaartje zit ook nog een verhaal. Een dame van 47 hier in de buurt heeft melanoomkanker, en het ziet er helaas niet al te best uit voor haar. Nu is ze zelf heel positief ingesteld en wil ze zelfs op de fiets gaan klimmen voor het goede doel. Haar man zal te voet de berg op gaan!
De deelnemers moeten zelf een bepaald bedrag bij elkaar halen om te mogen starten, dus maakte ik een kaartje om mijn donatie in te doen.



Ik wens jullie allemaal een fijne zondag

Groetjes Hermien

15 opmerkingen:

Anoniem zei

Heel passend, heel mooi!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Claudia's kaartjes zei

Hoi Hermien,

Prachtige kaart en mooie kleuren.

grtjs
Claudia

Rosina zei

Heel mooi kaartje Hermien voor een super sterk iemand, daar heb ik veel bewondering voor...leuke tekst op het labeltje
groetjes Rosina

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart Hermien,
super dat deze dame iets wil gaan doen voor 't goede doel..petje af!
groetjes,
Ans

Wil Frutsel zei

Een prachtig mannenkaartje, met hele mooie plaatjes Hermien. Heel mooi gedaan, super!!
xx Wilma

Plony zei

Wat een dappere mensen zijn er toch...en wat een geweldig kaartje heb je daarvoor gemaakt Hermien. Supers! De tekst is zo veelzeggend in dit geval en ik hoop dat ze het gaat redden om haar doel te bereiken en natuurlijk hoop ik dat haar nog wat tijd is gegund. xxx Plony

karin zei

Een leuk idee om daarvoor geld in te zamelen. Je kaartje ziet er super uit. Wens je buurtje veel sterkte.
groetjes,
Karin

Corrie zei

Hallo Hermien
Wat een verhaal, wat een kanjer is je buurvrouw, ziek zijn en dan toch gaan fietsen voor het goede doel.
Jij hebt een héle toepasselijke kaart gemaakt, met een héle mooie tekst.
Lieve groetjes,Corrie

Kreatief met Maria zei

Wat lief dat je een kaartje met donatie maakt voor deze dame.
Knap hoor dat ze zich nog in wil zetten voor het goede doel.
Het kaartje zal zeker gewaardeerd worden. Ik vind het in ieder geval erg mooi gemaakt. Groetjes Maria

Misseke zei

Een passend en supermooi kaartje is het geworden Hermien - super gedaan.

Groetjes,
Misseke

GerJanne zei

Oh.... bijzonder je verhaal achter de kaart! Mooi bedacht ook! Volgens mij uit hetzelfde stansblok/boek als de kaart voor Bas die ik stuurde?!
Groetjes,
GerJanne

Muuske zei

Sper van die mensen.Prachtige kaart heb je er voor gemaakt.groetjes Margo.

Monique zei

Wat een mooie toepasselijke kaart! Ik doneer ook iemand die de berg opgaat deze zomer. Zoveel respect voor!
Liefs, Monique

Trijntje zei

Hoi Hermien. Ik vind je kaartje supermooi! heel leuk gemaakt. Groeten Trijntje

Anja zei

Wat een prachtig kaartje en wat een ontroerend verhaal hoort erbij. Wat zal ze hier blij mee geweest zijn!
Ook ik ben druk met het inzamelen voor de Alpe. Mijn collega fietst hem dit jaar ook weer.
Wil je de mevrouw uit jouw buurt heel veel succes én sterkte wensen! Ik vind haar superstoer!
Lieve groetjes, Anja