zondag 5 augustus 2018

dank je wel

Hallo,

Gistermorgen waren we op verjaardagsvisite bij een nichtje van mijn man. We hebben heerlijk buiten kunnen zitten want toen was het nog te doen. Toen we richting huis wilde gaan kwam ze aanzetten met twee mooie planken om tapas of een lekker stukje kaas op te serveren. Daar zeggen we geen nee tegen natuurlijk.Een plank ligt nu zelfs op onze salontafel, als decoratie twee leuke vaasjes met hortensia's erop en dat ziet heel gezellig uit.
Dus besloot ik vanmorgen om een bedank kaartje te maken, ik zag de bingo van de egel voorbij komen en ging aan de slag. Hieronder zien jullie wat het eindresultaat is.


de egel -bingo (bloemen,doily ,knijper onder de vlinder)
let's craft and create - lots of layers

Groetjes Hermien


13 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

een mooie kaart en vorm Hermien

Nancy Soetaert zei

heerlijk als een dag anders (en leuk) verloopt dan eerst gepland! Mooie kaart Hermien!
groetjes
Nancy

karin zei

Leuk bedankkaartje Hermien.
Groetjes,
Karin.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Jij bent er lekker snel bij om deel te nemen aan onze challenge Hermien. En dan ook nog met zo'n mooie kaart. Ik vind de kleur heel mooi, apart model en lief gedecoreerd. Die bloemen zijn top. Ik denk dat ze deze mooie bedankkaart wel zullen waarderen.
Dank je wel voor je deelname aan de bingo-challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Ans Gilbert zei

Wel heel lief om een bedank kaartje te maken, Hermien.
Hele mooie bingo kaart heb je gemaakt
Ansx

Sarah zei

Lieve Hermien, wat een mooie kaart.
Ik las ook je bericht van het huis uitruimen. Dat lijkt me echt moeilijk, daar wil ik niet aan denken. Ik hoop dat mijn mama nog vele jaren heeft.
Ik wil je bedanken voor je prachtige kaart. Ze is heel stijlvol en met een tekst die pakkend is, dank je. X

Trijntje zei

Leuke kaart Hermien. groeten trijntje

Irene zei

Een prachtige bedankkaart na een heel leuke dag Hermien!

XxIrene

Daphne zei

Dat zijn leuke kadootjes om te krijgen, daar weten wij wel raad mee hè 😊.
Lief om dan een kaartje te maken.
Dat is ook weer fijn, wij knutselaars maken graag kaartjes, nu had je ook een doel.
Leuk gedaan hoor.

carla zei

Een prachtige bedankkaart.
Leuk model.
Groetjes,
Carla

Ans S. zei

Prachtige bedankkaart, Hermien.

Groetjes Ans

Unknown zei

Leuke kaart dank dat je mee doet met onze Challenge groetjes Sandra DT

Hobbywinkel De Egel zei


Wat gezellig dat je meedoet met onze '#62e' Challenge !
Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

{Challengeblog De Egel}
{Hobbywinkel De Egel}