vrijdag 16 juli 2021

Happy Birthday

 Hallo,

Wat een narigheid toch in ons land, het overlijden van Peter R. de Vries en al dat water Limburg. Maar volgens de berichten heeft het water zijn hoogste punt bereikt en gelukkig is het ook gestopt met regenen maar het blijft natuurlijk spannend en ellendig voor al die mensen die ermee te maken hebben. En buurland Duitsland heeft ook een hoop ellende met het water.

Nu dan over naar mijn kaartje ik gebruikte allemaal spullen van Stampin Up(in symmetry stempelset en sweet symmetry dsp), ik ben onlangs weer ingestapt dus als je wat wil bestellen laat het me weten

Ik stempelde de bloemen en blaadjes en knipte ze uit en verwerkte ze op het dsp.


seizethebirthay - birthday theme


Fijn weekend allemaal hopelijk laat de zon zich ook zien!

Groetjes Hermien


7 opmerkingen:

Marijke zei

Een mooi kaartje en mooi gedaan met de bloemen! Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Mooie slimline card met de leuke stempels,
ja spannend daar in Limburg, er was wel een dijkdoorbraak in Meerssen, ik hoop dat jij géén overlast van het water hebt,
Groetjes,
Ansx

karin zei

Mooi bloemen kaartje Hermien.
De zon is terug, dat is het enige lichtstraaltje in deze sombere tijden.
Groetjes,
Karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige slimlinekaart Hermien.
Gelukkig hebben wij droge voeten.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Wat een super leuke kaart Hermien!
Groetjes Diny

Glenda J zei

So sorry to hear about the hardships there! Hope the water recedes soon.

This is such a lovely card! The bright colours and great layout are fantastic. Thanks for playing along with Seize the Birthday.

Crealientje zei

Prachtige frisse kaart!
Fijne dag verder, liefs Crealientje.