zondag 10 oktober 2021

reminder K&K

 Hallo,

Op deze zonnige zondagmorgen laat ik jullie de reminder zien van K&K. Dit kaartje maakte ik al een hele tijd terug op bestelling voor een vriendin.                                                                                           Ik zie op ons blog dat er nog niet zoveel inzendingen zijn, toch is het geen moeilijke opdracht. Op pinterest zijn vele voorbeelden met tutorials te vinden. En soms heeft een kaartje ook niet meer nodig dan een paar vouwen en mooi papier!



De challenge sluit op 22 oktober 23.59,en de winnaar mag een prijs uitzoeken uit onze prijzen pagina. Vergeet niet nog even op ons blog te kijken naar de mooie voorbeelden van de andere teamleden.

Fijne zondag,
Hermien

6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Heel mooi deze kaart Hermien. Mooie kleur en leuk model en inderdaad is veel meer niet nodig.
Lieve groetjes Miranda

Elle-Jeanne zei

Mooi kaartje Hermien.
Mooie kleuren.
Groetjes Elle-jeanne

Daphne zei

Ik al zo'n leuk model.
Het is al laat in de avond, maar ik krijg steeds meer inspiratie.
Je hebt helemaal gelijk, en leuk model en mooi dp en veel meer heeft de kaart dan niet nodig.

GerJanneke zei

Ik vind dit altijd een leuk modelletje! Heb er ook zo eentje gemaakt voor de volgende challenge...

Debby Kuster zei

Hij is leuk en inderdaad soms heeft een kaart niet veel extra's nodig

Dora zei

Prachtige kaart