vrijdag 11 mei 2012

extra challenge

Op het blog van hobbyhomehobbyartikelen hebben ze een extra challenge lopen.
Laat hun weten welk kaartje er voor jou uitspringt dit jaar!
Dus ga lekker op zoek op je  eigen blog en bekijk je gemaakte creaties van afgelopen
jaar nog maar eens...
Dat was erg leuk om te doen al zeg ik het zelf.
Op de foto zien jullie welke kaart ervoor mij uitspringt, ik vind het gewoon een erg leuk kaartje
het is een framekaart en ik vind het zelf wel leuk om eens iets anders te maken dan een gewone
vierkante kaart. Verder ben ik een fan van de lieve afdrukjes van LOTV, en de tekst op kaart
maak het helemaal af voor mij...

Love, the only game that two can play and both can win!




Ben benieuwd wat jullie van mijn keuze vinden....

3 opmerkingen:

carla zei

Ja, die ziet er weer geweldig uit Hermien.
Met zo'n frame lijkt het precies een schilderijtje. Erg leuk gedaan.
Groetjes,
Carla

Cindy zei

Wat een prachtige kaart! Heel mooi gedaan en ook de vorm vind ik geweldig! Groetjes, Cindy

Tinie zei

Mooi gedaan, Hermien!! Leuk dat je de framekaart hebt gemaakt!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Elke Kaart een Feestje!
groetjes Tinie