vrijdag 18 mei 2012

en nog een kaartje...

Dit is het derde kaartje voor vandaag. Voor de challenge van Scr@p-cards challenge blog, mocht je een kaartje maken met kleurtjes die in de foto zitten die op het blog staat, en voor de it's a magnolia challenge mocht je een kaartje maken naar aanleiding van deze opdracht.

- Maak een kaart met minimaal 1 ding van elke rij

Dit mag horizontaal/verticaal/diagonaal....


- Gebruik een Magnolia Stempel


Ik heb gebruik gemaakt van kant,parels en roze.
Het is een kaartje geworden wat een beetje
een vintage stijl heeft naar mijn mening.                            

                                                             
Dit was het weer voor vandaag, tot een volgende keer maar weer.


8 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Hoi Hermien,wat een lief kaartje en zo mooi ingekleurd,de kleurencombinatie vind ik erg lief.Je zeekaartje hieronder vind ik ook erg geslaagd,mooi met die diepte.Groetjes Miranda

carla zei

Knap hoor Hermien.
Ik begin een ander soort kaartjes van jou te zien.
Groetjes,
Carla

Plony zei

Dit is een lieverdje zeg, heel mooi gedaan. Ik vind het wel schattig een beetje die vintage-look .
Lieve groetjes,Plony

jolanda zei

heel mooi kaartje.
Lief afdrukje

Angela zei

vintage of niet het is een plaatje!!! Mooie zachte kleurtjes!!

xxAngela

Kizzy zei

Wat een lief kaartje, mooie zachte kleurtjes.
liefs Kizzy

Unknown zei

Wat een schatje Hermien, leuk dat je meedoet aan onze challenge bij SCCB.

Lieve groetjes Suze

My Handmade Expressions zei

Thanks for sharing your beautiful card with us over at It's a Magnolia Challenge.
Hugs,
Paola