dinsdag 28 augustus 2012

succes

Dag allemaal,

Vandaag plaats ik een kaartje wat ik special voor mijn tweelingzusje gemaakt heb.
Naast haar baan, man en twee kids gaat ze nog even een opleiding volgen...
Ik vind dit reuze knap van haar en wil haar dan ook veel succes toewensen.
Het afdrukje is een kleurplaat die ik in word verkleind heb en het papier is van
echo park van de serie "this&that" ik ben zelf blij met het resultaat.
Ben benieuwd wat zij er van gaat vinden...
Bij de creatieve zebra  en the paper shelter is het thema deze week
 anything goes dus dat komt goed uit!

Groetjes

8 opmerkingen:

Corrie zei

Hij is leuk Hermien je zus zal op kijken als ze deze leuke kaart krijgt,nog gaan studeren,goed van haar.
groetjes Corrie

carla zei

Hermien je hebt er weer een super mooie kaart van gemaakt.Die boekenwurm is zo fantastisch en je hebt hem schitterend ingekleurd.
Dit zal een blijde verrassing zijn voor je zus.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

leuk kaartje met grappige afbeelding

Anita Meijer zei

Wat een lief kaartje heb je voor je tweelingzusje gemaakt, hij is super geworden Hermien.
Groetjes van Anita

Glenda de Heide zei

Mooi kaartje en wat een leuk stempeltje heb je gebruikt zeg.

Leuk dat je meedoet met de challenge bij DCZ.

Veel liefs Glenda

Christine zei

Wat heb je dat leuk gedaan! Daar zal je zusje zeker blij mee zijn!
Liefs
Christine

Anoniem zei

Die rups is onwijs leuk!


Leuk dat je meedoet bij de creatieve zebra!

Groetjes Claudia

Ans S. zei

Wat een prachtige kaart heb je voor je tweelingzus gemaakt.

Groetjes Ans