vrijdag 5 oktober 2012

boo boo boo

Zo de kermis is weer achter de rug...
Het gewone ritme is toch ook wel weer prettig!
Dit weekend staat het jaarlijkse buurtfeest nog op
het programma dus het blijft nog even gezellig druk.

Ik wil wel nog even kwijt al heb geen reactie op
jullie creaties gegeven ik heb ze wel gezien in mijn
leeslijst van het blog....
Wat waren het weer mooie kaartjes van een ieder.

Het is me toch nog gelukt om een kaartje te maken
in alle drukte, het is een halloweenkaartje en met
dit kaartje doe ik mee aan de challenge van dutch
magnolia lovers de opdracht was maak een
halloween verjaardagskaart.
De foto is wel niet al te best!!!
                                                                           Staand
                                                                           Liggend

6 opmerkingen:

Corrie zei

Het is een prachtige Halloween kaart Hermien,de foto's zijn goed hoor ,prachtig zelfs,heb je nog centjes over? Kermis vieren is een dure aan gelegenheid,maar
je moet je ook eens uit kunnen leven toch?
Groetjes Corrie

Cindy zei

Wat heb je dit super gedaan, ik vind hem schittrend! Groetjes, Cindy

Neline zei

Prachtige halloween kaart Hermien! Wat leuk dat je mee doet met onze challenge bij DML.
Veel succes!
groetjes
Neline

jolanda zei

mooi kaartje, leuk uiltje

Plony zei

Heel leuk gedaan, mooi met dat doorkijkje!
Liefs Plony.

carla zei

Oooh Hermien ik vind hem fantastisch mooi.
Allemaal zo'n leuke plaatjes bij elkaar gebracht, schitterend gewoon.
Groetjes,
Carla