woensdag 24 oktober 2012

vintage

Ja, jullie lezen het goed ik heb me nog maar eens gewaagd aan het maken
van een vintage kaartje!
Ik maak ze heel weinig, ik vind het wel mooi, maar om heel eerlijk te zijn
is het niet zo mijn ding.
Hieronder zien jullie wat ik er van gemaakt heb!
Ik wil het kaartje mee laten doen aan de volgende challenges,
de creatieve zebra, alles mag met een twist,
gebruik een strikje of lint
hobbyvision, maak een vintage kaart
nederlandse kaarten uitdaging, sketch met als
thema vintage

Ben weer benieuwd naar jullie reacties, ze worden altijd met veel plezier gelezen...

18 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Hallo Hermien,
Ik zag deze sketch al vaker voorbij komen, jij hebt er een hele leuke kaart mee gemaakt..

Liefs Ans

Cindy zei

Je kaart is leuk hoor, ook al is vintage niet je ding. Groetjes, Cindy

Anita Meijer zei

En voor de weinige keren dat je ze maakt is het je heel goed afgegaan Hermien, ik vind hem heel mooi geworden.
Liefs van Anita

Corrie zei

Gelukkig ben ik dan niet de enigste die vintage kaarten moeilijk maken vind,toch heb je een prachtige kaart gemaakt,helemaal volgens de sketch.
lieve groetjes Corrie

jolanda zei

mooie kaart, zelf maak ik ook geen vintage en vind deze sketch erg moeilijk

inge zei

Voor iets wat niet jouw ding is heb je toch een hele mooie kaart gemaakt Hermien, geweldig dat je weer meedoet bij NKU.

Groetjes Inge

Jolanda zei

je vintage kaart is toch goed gelukt hoor Hermien:0)
bedankt voor je deelname bij de NKU!
grtz Jolanda

carla zei

Hermien je vintage kaartje ziet er anders wel erg leuk uit.
Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Carla

Judith zei

wat een prachtig kaartje.
leuk dat je meedoet met de challenge van DCZ
groetjes judith

Wendy zei

Superleuke kaart heb je gemaakt Hermien. Heel mooi met het kant erbij.
Groetjes, Wendy

carla zei

Hermien ik heb een cadeautje voor jou.
Je mag het op mijn blog komen halen.
Groetjes,
Carla

Marga50 zei

Schitterend mooie vintage kaart heb je gemaakt. Super! Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

Liesbeth zei

Mooi hoor Hermien, en dan je eerste zei je.
bedankt voor het meedoen bij de NKU, veel succes.
gr. Liesbeth

Jenine zei

Dat is een hele mooie kaart Hermien!

Erg leuk dat je meedoet met onze HobbyVision challenge, heel veel succes.

Groetjes, Jenine

Marianne zei

Wat een prachtig kaartje heb je gemaakt.
Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
Liefs, Marianne

Marjan zei

Mooie kaart hoor !
Bedankt voor je deelname bij de NKU.

Groetjes, Marjan

Ans S. zei

Prachtige vintage kaart, heel mooi gemaakt.

Groetjes Ans

Elise zei

Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging bij de NKU!
Groetjes Elise