zondag 4 november 2012

Swap...

En dan plaatst ik vandaag eens een kaartje dat ik gemaakt heb voor de swap
van het blog van de creatieve zebra. Ik heb me hiervoor aangemeld omdat ik weleens
benieuwd was hoe zoiets zou lopen. Dus zo gezegd zo gedaan en aan het werk gegaan...
het is de bedoeling dat je een cute kaartje zou maken voor iemand en dit samen met een
kleine verrassing gaat dit richting Belgie!
Ik heb een easelkaart gemaakt met een leuke digi van penny black, ik hoop dat deze
"bloemengroet"in de smaak gaat vallen, en ik ben benieuwd wat er hier op de mat gaat
vallen.
Ik heb de foto van bovenaf gemaakt, ziet er een beetje raar uit zo...
en ook is de foto een beetje donker...het is echt herfstweer hier in het zuiden
het regent namelijk!
Tot een volgende keer maar weer.


Groetjes

7 opmerkingen:

Cindy zei

Superleuke kaart! Groetjes, Cindy

Corrie zei

Zo Hermien hier ben ik weer zij het mondjesmaat, je easelkaart is prachtig,foto's maken met somber weer blijft lastig.
lieve groetjes Corrie

carla zei

Ja jammer dat je het van boven hebt gefotografeerd, zo zien we het niet duidelijk.
Maar toch ziet het er goed uit Hermien. Een leuk patroontje van de bloem heb je in je easelkaart verwerkt. Het zal wel bij de ontvanger in de smaak vallen.
Groetjes,
Carla

jolanda zei

ziet er heel erg mooi uit

Christine zei

Ik vind het heel geslaagd! Mooie kaart Hermien!
Liefs
Christine

Anita Meijer zei

Oh zo werkt een swap dus, wel heel leuk eigenlijk. Je hebt een schitterend kaartje gemaakt Hermien, weet wel zeker dat die in de smaak gaat vallen. Super.
Liefs van Anita

Wendy zei

Een hele leuke bloemengroet-kaart Hermien! Ik heb de foto even groter gemaakt zodat ik het beter kon zien. Ik vind 'm erg goed gelukt!
Groetjes, Wendy