maandag 31 december 2012

een leuke afsluiter...




Wat een leuke afsluiter van het jaar 2012, ik heb met het kaartje van de familie snowman een ereplaats verdiend op de hyves pagina van het zelfgemaakte kaartenclubke van Carla. 
Vele van jullie kennen Carla ook van haar blog carlasknutselateljeeke.
Er waren deze maand niet veel inzendingen, maar toch ben ik er trots op dat ik met deze kaart een ereplaats verdiend heb!

                      

                Ik wens iedereen een fijne jaarwisseling
                             en een gezond 2013

5 opmerkingen:

Plony zei

Gefeliciteerd hoor Hermien, het is ook een dotje van een kaart.
Een hele fijne jaarwisseling, doe voorzichtig en graag tot in het nieuwe jaar!
Liefs Plony.

carla zei

Hermien leuk dat je weer zo trouw hebt meegewerkt met de themakaart.
Een heel mooie kaart met de hele familie erin verwerkt.
Karin heeft er weer een bijzonder mooie collage van gemaakt.
Jij staat nu op de groepshyves een maand lang in het zonnetje.
Ik heb gisteren alle kaartjes met de familie Snowman op mijn blog geplaats met een link naar ieder zijn blog. Ook wel leuk, toch?
Een fijne jaarwisseling.
Groetjes,
Carla

Jolanda zei

wat een super leuke kaart als afsluiter van dit (blog)jaar:0)
fijne jaarwisseling en alle goeds voor 2013!!
grtz Jolanda

karin zei

Het is een prachtige kaart Hermien.
Ik wens jou ook een fijne jaarwisseling en de beste wensen voor het nieuwe jaar.
Groetjes,
Karin ( van de collages ;) )

anita01 zei

Hij is dan ook super COOL.

Warme groetjes,
Anita