zondag 4 augustus 2013

nog een nachtje slapen....

Hallo,

Nog een nachtje slapen en dan is het zover!
Mijn eerste kaartje als dt lid komt dan online...
Tijdens mijn vakantie kreeg ik een mail van Emily van papermakeupstamps of ik een plaatsje in wilde vullen in hun team. Een blogvriendin had me voorgesteld aan Emily (lief hé)
Daar hoefde ik natuurlijk niet lang over na te denken, en morgen is het dan zover dan is het officieel:
      
Dus komen morgen eens kijken....groetjes en een fijne zondag

5 opmerkingen:

carla zei

Hermien ik kom zeker kijken, dat doe ik anders ook wel hoor.
Ik ben zo blij dat je in ons team komt, zo leuk dat we gaan samenwerken.
Tot morgen.
Groetjes,
Carla

Eret zei

Hello Hermien. Welcome to the team!I'm glad you joined with us.
Eret x

Muuske zei

Hoi Hermien Proficiat met je plaatsje.Ben benieuwd naar morgen kom zeker kijken.groetjes Margo.

karin zei

Proficiat als DT lid bij PMS Hermien !
Ik kijk er naar uit !
groetjes,
Karin

Anita Meijer zei

Oh wat superleuk voor je Hermien, helemaal geweldig, top.
Liefs van Anita