maandag 12 augustus 2013

traktatiezakje


Hallo,

Als eerste wil ik Wilma welkom heten op mijn blog leuk dat je komt kijken.
Vandaag wil ik jullie mijn uitwerking laten zien voor de challenge van deze week bij papermakeupstamps.
Het thema is:
                    DM101

Op het blog van cards en scrap staat een workshop van een traktatiezakje, je maakt het van een envelop hoe simpel is dat? Ik heb gebruik gemaakt van de volgende digistamps:
- shelby silhoutte
- celebration sentiment
Je werkt het af met een mooi designpapiertje en een stempel en klaar is je superleuk traktatiezakje.
Ik zou het gezellig vinden als jullie ook eens een kijkje nemen op het blog en meedoen.
Je mag een afdrukje gebruiken van een merk dat je zelf wil, de winnaar wint 3 digi's naar keuze uit de shop. Wanneer je een Paper makeup stamp  gebruikt win je er maar liefst 5!



Groetjes Hermien

11 opmerkingen:

Wendy zei

Wat ziet dat er leuk en feestelijk uit Hermien! Prachtig gedaan, heel mooi papier en de afbeelding vind ik er ook heel leuk bij. Erg leuk idee!
Groetjes, Wendy

carla zei

Een leuk idee Hermien.
Je voorbeeldje voor de Digi Makeover challenge van PMS ziet er weer fantastisch uit.
Goed bezig hoor.
Groetjes,
Je DT sister Carla

Ardilla zei

Welcome to the team...
Your box is beautiful! Love the paper and how the image outstands on the project.
Hugs,
Ardilla :)

Wilma zei

Een hele MOOIE creatie Hermien, waar zo te zien toch wel e.e.a. LEKKERS in kan.
Liefs Wilma

Corrie zei

Het ziet er weer geweldig uit Hermien, top gemaakt.
Lieve groetjes,Corrie

Cindy zei

Wat een originele creatie. Echt superleuk! Groetjes, Cindy

Antoinette Voorn zei

Wat een lieve creatie is dit weer en zo een leuke stempel die je hebt gebruikt! En van die vrolijke kleurtjes, ik vind hem helemaal super!

Gr Antoinette

Kreatief met Maria zei

Super leuke traktatie Hermien
Groetjes Maria

Anita Meijer zei

Wat heb je dat superleuk gemaakt Hermien, super weer.
Liefs van Anita

Muuske zei

Leuk gemaakt Hermien.groetjes Margo.

Marianne zei

Ziet er prachtig uit.
Liefs, Marianne