zondag 20 oktober 2013

birthday give away


Hallo,

Dit is een kopie van het bericht dat op het blog staat van stampinutopia, lees even mee:

Dit bericht blijft bovenaan staan tot 26 oktober

BIRTHDAY GIVE AWAY!!


Lana is jarig...

op 26 oktober! Ze wordt alweer 8 jaar. Ik organiseerde 2 jaar geleden de eerste Give Away voor haar verjaardag. En sindsdien vraagt ze ieder jaar of ik wil vragen of ze weer heel veel kaartjes mag krijgen. En ik snap dat wel, want een zelfgemaakt kaartje is natuurlijk altijd feest!

Dit jaar geef ik een mega gave prijs weg.
Ik heb Lana gefotografeerd met die SUPER PRIJS!
MAAR...we geven hem niet zomaar weg natuurlijk... Jullie moeten er wel wat voor doen. 


Om deze FLOWER BUNDLE t.w.v. €37,25 te winnen moet je het volgende doen...

De regels:
* Afbeelding in je sidebar met link
*Schrijf in je volgende post over deze Give Away, zodat Lana heel veel kaartjes krijgt!
*stuur de kaart naar Lana vóór 26 oktober (adres op contact pagina)
* Op 26 oktober post je je kaart op je blog
*wordt volger van mijn blog
*iedereen mag meedoen
*laat een reactie achter als je mee doet
ps. Zonder blog doe je op Facebook mee of via mail.

De prijs gaat er pas uit bij minstens 37 kaartjes
Dus help Lana aan HEEL VEEL KAARTJES en vertel het door!

Lana kiest zelf de winnaar en komt dat op jouw blog vertellen!

Oh ja, ik moest zeggen.... ze is nog steeds gek op honden!

Lieve groetjes
Miranda Mols

Geen opmerkingen: