woensdag 30 oktober 2013

kerst

Hallo,

Vandaag wil ik jullie een kerstkaartje laten zien, wat ik vanmiddag gemaakt heb.
Ik heb voor de kaart een magnoliastempel gebruikt die ik verkleind heb.
Laatst was ik tussen mijn papier aan het snuffelen en kwam ik deze ronde kaarten tegen, zonde om te laten liggen toch! De sneeuwsterren die je op het kaartje ziet zijn van een kerstslinger...te koop bij de Wibra, goed voor de portemonnee dus.

 
 creative cutting challenge - alles behalve
cheerful sketches challenges - sketch en minstens 1 die 
 creative inspiration blog - BINGO stamped image-Pearls-snowflakes

Groetjes en tot de volgende post

23 opmerkingen:

  1. Whow Hermien wat een supermooi kaartje heb je gemaakt. Bedankt voor het meedoen aan het Cheerful Sketches Challenge Blog.

    Liefs, Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Hermien,
    Je kaart is weer heel erg leuk, mooie digi en de sterren zag ik ook al bij iemand anders en..ze zijn erg leuk...liefs van Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart heb je gemaakt Hermien! Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi kerstkaartje Hermien
    Leuk dat je mee doet met de challenge van CCC
    Groetjes Maria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Hermien! Wat een lieverdje! Mooie kleuren ook.
    Liefs,
    http://littlecreass.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart Hermien, ik vind het een supermooie uitwerking van de sketch.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van Cheerful Sketches, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kaart heb je gemaakt met de sketch van Cheerful Sketches Hermien!
    Dank je wel voor het meedoen!
    Liefs,
    Marjoleine

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie ronde kerstkaart zeg.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie kaart heb je weer gemaakt , echt een schatje! Leuk met die sneeuwsterretjes!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Zeker zonde om te laten liggen want het ziet er hartstikke leuk uit Hermien! Prachtig gemaakt en inderdaad, dat zijn de leukste adresjes om te shoppen. ;-)
    Lieve groetjes, Wendy

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Prachtig gemaakt zo in het rond.
    Leuke scrappapiertjes in hele mooie kleurtjes.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Prachtig kerstkaartjes Hermien - heel mooi samengesteld en de sterretjes maken het helemaal af.

    groetjes,
    Misseke

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke mooie ronde kaart.groetjes Margo.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kerstkaart, heel leuk met die sneeuwsterretjes.

    Groetjes Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Het past allemaal goed bij elkaar. Mooi hoor! Dankjewel voor het meedoen met de challenge bij Cheerful Sketches.
    groetjes Ine

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hallo,
    wat een leuke kaart is het geworden.En ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij CFSC.

    Lfs Anja(DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een heel mooi kaartje met leuke sterren.
    Ik ben zelf ook een blog begonnen, kom je bij mij ook eens langs?
    http://hobbyleen.blogspot.be/
    Groetjes,
    Marleen (van Hyves)

    BeantwoordenVerwijderen
  18. mooie kaart heb je gemaakt.
    Leuk dat je meedoet bij de uitdaging van de CCC.
    groetjes Rian

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Een heel mooi kerstkaartje, Hermien! Een heel leuk Magnoliaatjes is heb je gebruikt!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  20. wat een leuk kerstkaartje en je magnolia-tje is ook geweldig leuk.
    Ik wil je dan ook bedanken voor het mee doen bij *Cheerful Sketches*

    Lieve gr Anja (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Prachtige kaart Hermien!!
    Hartstikke leuk dat je meedoet met onze challenge bij Cheerful Cketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Wat een leuke kaart, Hermien.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij CCC.
    Groetjes, Ula

    BeantwoordenVerwijderen

Wat leuk dat je kwam kijken, en bedankt voor je reactie...