maandag 11 november 2013

Life is a bowl of cherries

Hallo,

Eerst wil ik wat leuk nieuws met jullie delen, de teler loopt langzaam op en staat op dit moment op 70 gezellig dat jullie een kijkje komen nemen. En dan zag ik bij het lezen van de blogberichten dat ik de Candy bij Maria heb gewonnen en de challenge van oktober bij kleuren met potloden, en daar ben ik natuurlijk blij mee. Nu maar hopen dat de prijzen de weg naar onze brievenbus weten te vinden want ik heb hier helaas geen goede ervaringen mee! Ik ben al eens eerder in de prijzen gevallen alleen zijn dit tot op heden nog niet hier in de brievenbus gevallen!!!
Maar nu over naar titel van dit blogbericht...
Wat vliegt een week toch om...op dit moment ben ik met vanalles druk behalve me kaarten maken, maar ook dit zullen jullie vast wel herkennen.
Het thema bij papermakeupstamps is deze week :

Stiching
real or faux

Hier onder zien jullie wat ik met dit thema gedaan heb, een simpel maar vrolijk kaartje...
Doen jullie gezellig mee, kijk op het blog voor de regels.


Groetjes en tot vanmiddag dan ben ik terug met een 2e post voor vandaag

6 opmerkingen:

Muuske zei

Hoi Hermien.Wat een super geluk zo in de prijzen gevallen.Is je ook gegund.hopelijk raak het niet met de post kwijt.Leuke kaart heb je weer gemaakt.groetjes Margo.

carla zei

Leuk voor je Hermien zo in de prijzen vallen.
Hopelijk kan je ons weldra leuke creaties laten zien met je gewonnen prijsjes.
Dit kaartje ziet er ook weer leuk uit. Heel mooi met die vele kleurtjes en een beetje steekjes maken het geheel helemaal af.
Gaaf gedaan.
Groetjes,
Carla

Misseke zei

Prachtig kaartje Hermien - kleurrijk met een heel mooi gekleurd afdrukje - super!

Gefeliciteerd met je prijsjes!

Groetjes,
Misseke

Nelleke zei

Hopenlijk gaat het nu goed met de prijsjes dat ze boj jou komen. Je kaart is superleuk geworden. Groetjes. Nelleke

Kreatief met Maria zei

Leuke kaart Hermien, hele vrolijke kleuren. En wat betreft de prijs, dat komt zeker in orde :)
Groetjes Maria

Emily Lauritzen zei

Perfect card!! I love the bright patterned paper and your sweet roses!!
<3 Emily