dinsdag 25 februari 2014

Older

Hallo,

Voor vandaag heb ik een mannenkaart die ik jullie wil laten zien. Deze is bestemd voor een vriend van ons die vrijdag 40 jaar wordt. Ik vind dit afdrukje wel erg toepasselijk, want er zijn toch wel veel mensen onder ons die er niet vrolijk van worden als ze weer een jaartje ouder worden. Ik heb daar zelf helemaal geen problemen mee...
Dus een kaartje met een knipoog, het is een strak kaartje maar dat vind ik voor de man ook prima, ik heb de sketch van cards and scraps gebruikt.


de creatieve zebra - mannenkaart
Tuesday trowdown - anything goes
 
Groetjes en een fijne dinsdag

22 opmerkingen:

Claudia's kaartjes zei

Hoi Hermien,

Superleuke mannenkaart heb je gemaakt. Heel mooi.

grtjs
Claudia

Henriëtte zei

Wat een leuke kaart.

groetjes Henriëtte

Desire Fourie zei

This is the perfect card for a guy. Such a fun image and I love the sentiment.
Hugs
Desíre
{Doing Life – my personal blog}

Misseke zei

Wat een superleuke mannenkaart Hermien - een plaatje met een glimlach en heel leuk gemaakt - ik vind hem super!

Groetjes,
Misseke

karin zei

Grappige digi Hermien !
groetjes,
Karin

anncreatief zei

Wat een prachtige kaart Hermien.
Liefs Anneke

Kreatief met Maria zei

De stempel is enig Hermien.Leuke kaart heb je ermee gemaakt.
Groetjes Maria

Wendy zei

Geweldige kaart Hermien! Ik hou wel van kaarten met een knipoog. En daar ben jij heel erg goed in! ;-)
Lieve groetjes, Wendy

carla zei

Wat een leuk mannenkaart heb je gemaakt Hermien.
Supermooi !
Groetjes,
Carla

Antoinette Voorn zei

Hahaha hij is grappig!

Christine zei

Leuk!! Knap mannenkaartje Hermien!
Liefs
Christine

LAURA KANT zei

Wat een leuke mannenkaart, Hermien!
Hugs, Laura

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
Dit is echt een leuke mannenkaart, ik vind de stempel super..liefs Ans

Anita Meijer zei

Wat een superleuke mannenkaart Hermien, ik vind hem top.
Liefs van Anita

Corrie zei

Hallo Hermien
Ik vind je kaart weer helemaal te gek, wat een geinige stempel, blogger gaat weer springen, volgernde keer meer.
lieve groetjes,Corrie

Hobby Musician Keyboard zei

Hoi Hermien, mooie werkjes laat je zien en je hebt een tof blogspotje. Ik ga me eventjes voorstellen. Ik ben belgische en ben, nadat mijn man van een zware ziekte van me gegaan is, een jaar daarna naar Duitsland gaan wonen. om te proberen een nieuw leventje te beginnen. Dat is me na een lange tijd, dan ook gelukt. En een tijdje terug, heb ik ook mijn levensdroom laten uitkomen. Ik ben heel graag met mensen tesamen. Heb een eigen atelier, om te knutselen met vele verschillende generationen. Graag wil ik je ook mijn knutselwinkeltje bekent maken. Ik heb heel veel verschillend om te knutselen, kaarten maken, stempelen, mooie knopjes, charms en nog veel veel meer .. misschien ben je interesseert, eens een kijkje te nemen bij me. Dat zou ik heel tof vinden! Het winkeltje is in vele talen en ook in het nederlands. wordt automatisch in de verschillende talen omgezet. Ik moet nog kijken dat het in het nederlands alles goed verstaanbaar daar staat. mijn LINK naar mijn winkeltje vindt je in mijn blogspotje terug op de rechter zijde. Als je wil, jkan je graag mijn bannertje op je blogspotje zetten en het me doorgeven, Ik geef daarvoor een mooi dankje terug! Geef a.u.b. mijn Link en Bannertje aan de Knutselvrienden in Belgie en Nederland verder, We leveren ook altijd zo snel als mogelijk, ook in Europa!! Vele lieve groetjes van Marina an ik hoop op een reactie en ook tot binnenkort! We geven deze week 10% korting Aktion Happy days.. Vele groetjes van Marina

Jolanda zei

wat een leukerd Hermien! ik heb er ook geen problemen mee om ouder te worden...hoop dit jaar ook 40 te worden:0)
grtz Jolanda

Tinie zei

Wat een leuke mannenkaart, Hermien!!
Bedankt voor het meedoen met deze uitdaging van Crads & Scrap!!
Groetjes Tinie

Christa zei

Een hele grappige mannen-stempel EN kaart !!
XX Christa.

anja zei

een mooi kaartje heb je gemaakt
Leuk dat je meedoet aan onze challenge
Bedankt en groetjes Anja B

Sarah zei

Love your card and that image made me smile! He definitely does NOT look happy to get older! Thanks for joining us at Tuesday Throwdown this week!

Ann zei

Leuke mannenkaart, toch als het iemand is die er tegenop ziet op 40 te worden. Eigenlijk ben je die dag maar een dagje ouder dan de dag ervoor. :-)
Groetjes, Ann C