dinsdag 3 februari 2015

je hebt post....

Hallo,

Gisteravond heb ik nog snel een kaartje in elkaar gestoken...
Zondag kreeg ik een extra mail van post voor kanjers met de oproep om een kaartje te sturen naar Elynn, zij heeft een zeldzame hersentumor en gaat de strijd helaas verliezen!
Wat kan een mens het koud krijgen na het lezen van een mail dat kan ik je wel zeggen.
Elynn houdt van olifanten en Dora, ik heb de keuze gemaakt voor de olifant en hieronder zien jullie het resultaat. Ik heb de schets gebruikt van Creaine, en het stempeltje is van bugaboo een fris oranje glitterpapiertje maakt het geheel af!


creaine - schets en gebruik 3 knopen op je kaart
partytimetuesday - anything goes
papertakeweekly - anything goes

Groetjes Hermien

21 opmerkingen:

Tanvi zei

This is so adorable!

Ans Gilbert zei

Hoi Hermien,
leuke sketch, lief kaartje, mooi afgewerkt met de knoopjes,
liefs Ans

KarinsArtScrap zei

een super lief en gaaf kaartje Hermien
Gr Karin

Kreatief met Maria zei

Heel lief kaartje Hermien en idd van zo iets krijg je koude rillingen.
Groetjes Maria

Susie Wusie zei

Wat een prachtige kaart is dit geworden zeg!!!
Goed bezig!

Groetjes Suus

Creaine zei

wow wat een super kaartje en wat een lief gebaar!!!
gezellig dat je meedoet met de challenge bij Creaine. succes.
groetjes Ine

Anoniem zei

Wat een guitig snuitje!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Rosina zei

Het kaartje is GEWELDIG leuk Hermien, hopelijk brengt het nog wat vreugde bij Elynn...zo oneerlijk dat die enge ziekte nog telkens ongenadig toeslaat....

groetjes Rosina

Monique zei

Hij is prachtig Hermien. Ik hoop dat ze daar nog een poosje van mag genieten.
Liefs Monique

Theresia zei

Sit kaartje zal haar steunen! Gezellig kaartje, Hermien!
Groetjes, Trees

GerJanne zei

Lief kaartje heb je gemaakt! Dat zal ze vast en zeker mooi vinden met het olifantje.
Groetjes,
GerJanne

carla zei

Een mooi lief kaartje, laten we hopen dat ze er nog een hele tijd kan van genieten. Zo erg en zo oneerlijk.
Groetjes,
Carla

Wil Frutsel zei

Mooie kaart met een moeillijke sketch, maar daar had jij zo te zien geen last van!!
xx Wilma

Unknown zei

Wat een lief kaartje, en wat moeilijk om in een berichtje te lezen dat deze kleine meid de strijd zal gaan verliezen. Ik hoop dat in deze nare periode zij en haar ouders wat warmte zullen ervaren door jouw kaartje.

Bedankt voor je deelname aan de challenge op Creaine Challenges en veel succes

Groetjes karin xx

Giny zei

Een mooi en vrolijk kaartje, Hermien.
Dat zal haar vast en zeker goed doen.
Lieve groet Giny

lenny zei

ook weer leuk kaartje Hermien
gr lenny

Muuske zei

Super lief kaartje.groetjes Margo.

Corrie zei

Ook mijn kaart naar Elynn is op de bus, toevallig ook met een olifantje.
Ik had het ook koud toen ik het bericht kreeg.
Jij hebt ook een schattige kaart voor haar gemaakt, laten we hopen dat ze van al nog wat plezier heeft.
Dank je wel voor het meedoen bij Creaine challenges Hermien.
Lieve groetjes,Corrie

Engelchen zei

Een prachtig kaartje en een heel lief gebaar naar dat meisje.
Dank je wel voor je deelname aan creaines Challenge.
groetjes Geesje
http://cheerfulsketcheschallenge.blogspot.nl/

Unknown zei

Cute! I love the elephant! Thanks for joining us at Party Time Tuesdays!

Jane zei

Mijn kaartje is ook al een tijdje geleden verstuurd. Wat een mooie kaart heb je voor haar gemaakt met die olifant.

Groetjes Jane