maandag 31 augustus 2015

reminder k&k

Hallo,

Nu zit de vakantie er dan toch echt op!
De jongste gaat vandaag richting groep 5, en de oudste mag morgen beginnen aan zijn introductie op het middelbaar onderwijs. En mams mag weer aan het werk.
Met de vakantie achter de rug merk ik ook dat het weer wat drukker wordt in blogland.
Vandaag heb ik de reminder van K&K voor jullie, we hebben al een aantal deelnemers maar daar kunnen er nog veel meer bij! Dus kijk eens op het blog voor de sketch die bij de challenge hoort en de mooie prijs die er te winnen is. Ook zien jullie op het blog wat mijn andere teammaatjes voor mooie kaartjes gemaakt hebben. Jullie kunnen meedoen tot en met 11 september 23.59.


Groetjes Hermien

14 opmerkingen:

Anoniem zei

Ooh, deze is grappig!!!
Creatieve groetjes, Gaby

Wil Frutsel zei

Een heel mooie en grappig kaartje Hermien, leuk gedaan!!
xx Wilma

Misseke zei

Oh wat een leuke kaart heb je ervan gemaakt Hermien - hij is helemaal toppie!

Groetjes,
Misseke

Ans Gilbert zei

grappig kaartje heb je gemaakt Hermien,
leuke stempeltjes en mooi papier..
Wij zijn al weer met de 3de week bezig..
groetjes,
Ans

Sarah zei

Kei leuk ! Liefs ☆ Sarah ☆

KarinsArtScrap zei

een super gave leuke kaart Hermien
Gr Karin

karin zei

Leuke kaart Hermien. Hier zijn de scholen ook weer begonnen, en ik ook dus ;)
groetjes,
Karin

Claudia's kaartjes zei

Hoi,

Superleuke kaart.Morgen gaan mijn kids ook weer terug naar school.

grtjs
Claudia

Trijntje zei

Hoi Hermien. Je bent alweer druk na de vakantie weer leuke kaarten op je bloggen staan. Wat fijn dat jullie het zo leuk hebben gehad in Canada!.daar kun je wel even op teren. En wat een leuke herinneringen. Groeten Trijntje

Susie Wusie zei

GAAAAAAAFFFF!!!! Super leuk kaartje!

Groetjes Suus

Jane zei

Hij is super leuk zeg!!!

Groetjes Jane

Diny zei

Prachtig kaartje Hermien....en ik ga er mijn best nog voor doen hoor!
Groetjes Diny

GerJanne zei

Hoi Hermien,
nou, je hebt wel een heel fijne vakantie gehad.
En nu alles weer back to normal. Ook wel weer fijn, toch?
Je kaartje is zo grappig!! Ook het papier is mooi! Ik las je reactie bij mij. 10 jaar al en die datum vergeet je nooit meer. Is hier net zo, met mijn schoonouders.
Groetjes,
GerJanne
Groetjes

Ingrid's Scrapfrutsels zei

Leuke grappige kaart is het geworden Hermien.......deze is toch helemaal naar je zin of niet? De scholen zijn weer begonnen en het is toch weer wennen vind ik om weer in het normale ritme te komen. Gezellig, ik zie je donderdag weer. Groetjes, Ingrid.