zondag 17 september 2017

nieuwe challenge K&K

Hallo,


Vandaag start er weer een nieuwe challenge bij K&K en deze keer willen we een geboortekaartje van jullie zien maar...niet in het blauw of roze!
Voor ik over ga naar mijn kaartje wil ik jullie eerst nog vertellen dat ik de gelukkige was die de challenge #40 bij de egel heeft gewonnen. En wat is het  leuk als je in de week van je verjaardag een mooi cadeau(stampingplatform van tim holtz) mag ontvangen.
Nu dan over naar mijn kaartje, mijn inspiratie vond ik op pinterest. Een simpel kaartjes met wolkjes en vlaggetjes meer is het eigenlijk niet. De vlaggetjes lijken roze maar ze zijn rood.


We hopen dat jullie weer van de partij zijn, meedoen kan tot 13 oktober 23.59.
Vergeet je niet een kijkje te nemen op ons blog? Gewoon om te kijken wat voor moois de andere dames van het team gemaakt hebben of voor wat extra inspiratie.

Fijne zondag,
Hermien


10 opmerkingen:

Corrie zei

Deze kaart heb je weer prachtig gemaakt Hermien, schattig met de vlaggetjeslijn.
Lieve groetjes,Corrie

Nancy Soetaert zei

leuk ideetje voor een babykaart!
Schitterend extra verjaardagskado zo'n stempelhulp! Zal je veel plezier aan beleven!
fijne zondag
Nancy

Monique zei

Nog gefeliciteerd met je mooie prijs! En je kaart is prachtig!
Fijne zondag, liefs Monique

carla zei

Weer eens een heel ander babykaartje en dat ziet er erg leuk uit Hermien.
't Mag al eens iets anders zijn dan in de traditionele kleurtjes.
Groetjes,
Carla

Marleen zei

Vrolijk en leuk met de wolken op de achtergrond!
groetjes
Marleen

Ans Gilbert zei

Mooie babykaart met de leuke vlaggetjeslijn, ik heb die van Tim Holtz ook, werkt perfect,
groetjes
Ans

bolletjelucky.blogspot.com zei

Gave prijs is dat Hermien, daar ga je vast veel plezier aan beleven ;p Leuke feestelijke babykaart heb je gemaakt, heel origineel.
Lieve groetjes Miranda

Rosina zei

Heel lief geboortekaartje Hermien..leuk met die vlaggetjes
en veel plezier met je gewonnen prijs...

groetjes
Rosina

GerJanne zei

Gefeliciteerd met de tool!! Leuk joh!
EN bij de Egel wisten ze niet dat je jarig was, want ik had niets verklapt ;-(
Dit kaartje is erg leuk! Maar dat wist je al.
GerJanne

Sarah zei

Dat is een leuk kaartje.
En tof dat je die tool won,ga je veel plezier aan hebben! En helemaal als je dan ook nog eens jarig bent ☺