zondag 19 november 2017

serie van 4

Hallo,

Tijdens ons dt-weekend vorige week heb ik deze serie van 4 kaartjes gemaakt, de afmeting van de kaartjes zijn 10x10. Ik ben aan de slag gegaan met het mooie papier van SU,papier met een feestelijke uitstraling prima geschikt voor verjaardagskaartjes!
Bij CAS on Sunday zat ik in de top 3, zoiets blijft toch leuk...


4seasonswapchallengeblog - serie van 4 (10x10)
lovetoscrapchallenge - anything goes
let'scraftandcreate- anything goes


Fijne zondag,

Hermien

14 opmerkingen:

Ans Gilbert zei

Mooie serie kaartjes Hermien,
jij bent echt wel goed in CAS kaarten maken,
groetjes,
Ans

karin zei

Mooie kaartjes Hermien. Leuke kleuren heb je gebruikt.
groetjes,
Karin

Diny zei

Het is een hele leuke serie geworden Hermien....mooie kleurtjes heb je gebruikt.
Gefeliciteerd met je top 3 plekje!
Groetjes Diny

Marijke zei

Een leuke serie, heb dit ook gedaan en vond het toch nog moeilijk! Gefeliciteerd met je top 3 plaats. Is zeker leuk! Groetjes Marijke.

KarinsArtScrap zei

een mooie serie Hermien
Gr Karin

Nelly zei

Superleuke kaartjes zijn het geworden.
Bedankt voor je deelname aan onze challenge.

Groetjes Nelly

Crealientje zei

Mooie serie kaartjes voor de Challenge.
Prachtig design papier gebruikt.
Gefeliciteerd met je toppertje!
Fijne week en lieve groetjes Crealientje.

Rosina zei

wat een schitterend kwartetje Hermien, 4 hele leuke kaartjes heb je gemaakt...Mooi desigpapier gebruikt...
Ik heb die van mij vanmorgen afgemaakt...

groetjes Rosina

Colien zei

Wat een leuke, feestelijke serie kaartjes, tof!
Gezellig dat je meedoet met onze challenge bij 4SSC.
grtz.Colien

GerJanne zei

Heel gaaf zijn ze! EN in het echt mooier, hoor! Ik ben nog aan het denken welke ik ga plaatsen...Ik vind het erg leuk om die 10 x 10 kaartjes te maken!
GerJanne

Cheryl W. zei

Great card! Thank you so much for joining us for our latest challenge at Let's Craft and Create. Cheryl W, DT

shabbycraftcabin zei

Thank you for sharing your lovely cards with us at Let’s Craft and Create. Hope to see you again soon. Good luck, ivy

Monique zei

Ik dacht al, ik mis wat van Hermien.....deze serie van 4 dus. Ze zijn prachtig!
Liefs Monique

FiestyCrafter (Tina) zei

Beautiful and lovely cards! Thanks for joining us at Love to Scrap! Challenge Blog
Tina dt