zondag 14 januari 2018

een berichtje...

Hallo,

Met een nieuwe week in het zicht heb ik nog een kaartje wat ik met jullie wil delen. 
Soms krijgen bekende om je heen nieuws te horen waardoor hun wereld zomaar ineens op z'n kop staat. Je kan dan niet veel dan ze met een kaartje te laten weten dat je aan ze denkt, en ze veel sterkte te wensen. 
De sketch van de egel had ik al een tijdje in mijn hoofd, zocht passend papier bij elkaar, een tekst stempel wat stansjes en klaar was mijn kaartje.


de egel -  sketch met thema alles mag
sweetstampinchallenge - lots of layers

Fijne week,
Groetjes Hermien

13 opmerkingen:

Nancy Soetaert zei

mooi kaartje.
Soms ook moeilijk om een mooie tekst voor te vinden voor dergelijke kaartjes vind ik...
groetjes
nancy

Sarah zei

Heel mooi vind ik je kaartje.
En via Colien heb ik een tip.
Je hoeft niet verschillende keren te drukken. 1 keer is goed. Laat het bericht nog even openstaan en bezoek een ander blog in de tussentijd publiceert trage blogger wel je reactie. Daarna sluit je het gewoon.
Ik weet niet of het duidelijk is...

GerJanne zei

Hoi Hermien,
wat een mooie kaart in deze rustige kleuren.
Dank je voor het meedoen bij ons van de Egel.
GerJanne

Crealientje zei

Prachtig kaartje!
Dat geeft zeker steun in roerige tijden.
Je hebt het mooi rustig gehouden.
Fijne dag en lieve groetjes Crealientje.

Antoinette Voorn zei

Wat een hele lieve kaart Hermien!

Corrie zei

Soms komen er ook nare dingen op je pad, maar de kaart de je hebt gemaakt is schitterend Hermien, dat zal diegene die hem ontvangt goed doen.
Lieve groetjes,Corrie

Sarah - Crea S zei

Hé Hermien, 'n mooi kaartje, dat zal zeker gewaardeerd worden! Liefs, Sarah

Colien zei

Mooi kaartje, lief om iemand op deze manier sterkte te wensen.
grtz.Colien

Ans Gilbert zei

Lief om iemand een kaartje te sturen in moeilijke tijden, mooie kaart
groetjes
Ans

Monique zei

Een hele mooie kaart om iemand te laten weten dat je aan ze denkt.
Liefs Monique

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie rustige kaart om iemand een hart onder de riem te steken Hermien. Lieve zachte tinten heb je gebruikt.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

Ans S. zei

Prachtige kaart om iemand te laten weten dat je aan ze denkt.

Groetjes Ans

Cass zei

Very pretty card. Thanks for joining us at Sweet Stampin'
Cass xx