zondag 15 april 2018

reminder K&K

Hallo,

Het is weer zover we zijn alweer toe aan de reminder bij K&K. Weten jullie het nog we zien graag een kikker terug op je kaart. Niet zo moeilijk toch. Ik heb maar een stans van een kikker dus die mocht op herhaling. Een strak kaartje met een duidelijke boodschap?


Meedoen kan tot 27 april 23.55. Reminders van de andere teamleden vind je op ons blog. En daar kan je ook de foto bekijken van de prachtige prijs die Ingrid beschikbaar stelt!


Fijne zondag,
Hermien

9 opmerkingen:

Aartje zei

Wat een grappige kikker heb je op je kaart. Komt mooi tot zijn recht op de strakke kaart.
Groeten, Aartje

Ans Gilbert zei

Wat een leuke kikker op je mooie opkikker kaart,
Ansx

Nelleke zei

Leuke kaart maakte je. Ik heb ook een kaartje kaar staan voor de uitdaging. Groetjes, Nelleke

Sarah zei

Grappig. Je kaartje van gisteren is mooi. Ik zette vandaag een kikkerkaart op mijn blog. Ik heb de intentie om nog 1 te maken, maar als het me niet lukt, dan link ik deze. X

Ans S. zei

Super leuk opkikkerkaartje.

Groetjes Ans

KarinsArtScrap zei

super leuke kaart Hermien

gr karin

Monique zei

Een mooi strak kikkerkaartje ;-))
Liefs Monique

Colien zei

Gaaf kikkerkaartje!
grt Colien

Sarah zei

Je kaart zat maandag in de bus.
Dank je wel! De kinderen moesten er om lachen! X