donderdag 17 januari 2019

casettebandjes

Hallo,

Vandaag heb ik voor jullie een verjaardagskaartje wat ik gemaakt heb voor mijn broer hij is pas in maart jarig maar het kaartje kan maar klaar zijn. De stempels die ik gebruikt heb lagen al een tijdje op mij te wachten voor gebruik en eindelijk is het ervan gekomen. Kennen jullie ze nog casettebandjes.Ik weet het nog goed zelf gekke dingen opnemen met vriendinnen of natuurlijk muziek van de radio en dan maar zorgen dat je op tijd op de knop drukte zodat je het gepraat van de DJ niet op je bandje had staan!
 Ik gebruikte embossingpoeder en mijn heattool. Dit kaartje doet mee aan de liftchallenge daar vragen ze een kaartje met als basis zwart.


a bit more time to craft - anything goes
liftchallenge - zwart als basis


Groetjes Hermien

16 opmerkingen:

GerJanne zei

Heel leuk Hermien. En ik hoorde op de radio dat ze weer terugkomen, de cassette bandjes. maar dat moet ik nog zien hoor. Hoewel de vinylplaten ook weer 'in' zijn. De kaart voor je broer is erg leuk geworden.

Cinderella zei

Hoi Hermien ,

Wat een gaaf idee superleuke kaart.

Liefs & Creatiefs
Cinderella
Xx

Daphne zei

Wat een leuke mannekaart!!
Heel mooi gedaan, met dat vele zwart.
Fijn is dat hรจ, om al een kaart klaar te hebben liggen.
Jazeker ken ik ze nog, die bandjes, vele liedjes nam ik altijd op, ik kreeg zelfs ooit van mijn ouders een eigen cassette recorder......mijn mooiste kado was dat☺

Irene zei

Ja hoor..nostalgie... net als videobanden en soms compleet in de knoop en lange slierten er uit ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ๐Ÿ˜ฑ.
Leuke lift voor je broer Hermien!

Danielle zei

Ik heb er wat versleten, cassettebandjes!! Samen met mijn broer liedjes opnemen van de radio en luisteren op mijn walkman. Man man wat waren we hip toen ;-) Je kaart voor je broer is super leuk!

Scraptastisch zei

Van mijn eerste salaris kocht (heel lang geleden) ik een draagbare cassette recorder...eindeloos opnemen en afspelen van bandjes, veel lol mee gehad! Wat een leuke stempel is dit Hermien van het cassette bandje een heel gaaf mannen kaartje en stoere lift!!!
xx Gerie

karin zei

Leuk idee dat cassette bandje. Ik las ook in de krant dat die weer terugkomen.Ik heb die van mij al jaren geleden weggegooid, alles plakte aan elkaar van ouderdom ๐Ÿ˜Š
Groetjes,
Karin

KarinsArtScrap zei

super gaaf kaartje Hermien
Gr Karin

Marleen zei

Wat een leuk ontwerp, heel mooi gemaakt.
Ik heb er ook nog op zolder liggen maar of daar nog muziek uit komt dat weet ik niet.
groetjes
Marleen

Colien zei

OH WOW, wat tof!! Helemaal leuk!!
En ik typte net iets bij GerJanne over cassettebandjes, wat een toeval...
grtz Colien

Ans Gilbert zei

Wat een gave mannenkaart Hermien, ja die cassette bandjes wat een geklooi was dat,
Ansx

Ans S. zei

Hele leuke mannenkaart, Hermien.

Groetjes Ans

Nicole Parmentier zei

oh ja, cassettebandjes die ken ik nog wel! Het was een hele kunst om op het juiste moment op de opname knop te klikken als je een liedje van de radio wilde opnemen! Superleuk kaartje, de zwarte achtergrond past hier perfect bij!

Marjan zei

Ik ken ze zeker nog, en nam ook dingen op! Leuk om dit op je kaart te zien, ik vind het een gaaf kaartje! Leuk dat je meedoet met de Liftchallenge, dank je wel!

!neke zei

Ja,leuk cassettebandjes.
Gave kaart !
Groeten Ineke

Cornelie zei

Ja ik heb ook nog klaar gezeten om een liedje van de radio op te nemen. Een ware kunst om geen geklets van de dj erop te krijgen haha!
Leuk om de achtergrond te embossen. Leuk kaartje geworden en dank je wel voor het meedoen met de liftchallenge!