zondag 17 februari 2019

reminder K&K

Hallo,

Ik ben een beetje laat met mijn post, gisteravond hebben een gezellige avond gehad (carnaval) en ik was vergeten het bericht in te plannen! Maar hier zijn we dan met de reminder van het kleurenwiel. Voor ons als team was het een uitdaging maar dat is het voor jullie als deelnemers ook. Maar die uitdaging gaan jullie toch zeker wel aan met ons. Ik zal nog een keer uitleggen wat de bedoeling is: je maakt een witte of zwarte kaart en gebruikt minstens 2 andere kleuren uit het gekozen wiel. 


Op ons blog vind je een uitgebreidere uitleg en natuurlijk de voorbeelden van het team. Je kan nog meedoen tot 1 maart 23.59. Hier zien jullie mijn voorbeeld ik koos voor wit, groen, roze en grijs.


seizethebirthday- anything goes
craftingswithfriends- anything goes
craftycatz- anything goes with optional twist keep it simple
abitmorethimetocraft - anything goes

Ik heb ook nog een mooie foto van onze nieuwe outfit


Fijne zondag allemaal,
Hermien




7 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Geeft niets hoor Hermien dat je wat later bent duidelijk te zien dat je hebt genoten op de foto, wat leuk dat je zo van Carnaval houd en veel plezier ermee! Je mooie reminder is zeer duidelijk wat de bedoeling is en trekt absoluut nog meer blogsters over de streep!
xx Gerie

Marijke zei

Een mooi kaartje! Ik heb ook meegedaan met het kleurenwiel, was even zoeken maar dan toch een leuke challenge! Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Prachtige reminder Hermien, je mooie foto zag ik gisteren al op FB echt superleuk,
Ansx

Sarah zei

Tof kaartje. Leuke foto! X

GerJanne zei

Ja ik zag je al voorbij komen! Wat zien jullie er chique uit!! Vast veel plezier gehad! Je kaartje is echt gaaf! Mooi voorbeeld...

Janette zei

Thanks for sharing your lovely photo with us at CraftyCatz this week and good luck in the challenge.x

KarinsArtScrap zei

een hele leuke kaart Hermien en gave foto
Gr Karin