maandag 30 september 2019

een speciaal bericht

Hallo,


Anders dan de titel van dit blogbericht doet denken is dit geen speciaal bericht! Het verwijst gewoon naar de tekst stempel op het kaartje. Ik maakte de achtergrond met behulp van een embossingfolder met driehoekjes. De giraffe zit nogal met zichzelf (of eigenlijk zijn nek) in de knop. De giraffe is ingekleurd met markers.
Het was gezellig in de stad gisteravond en we waren net op tijd voor de regen binnen.


DCL #31 - maak zelf een achtergrond op je kaart met een patroon
CAS on sunday -  animals
Always fun challenge - anything goes

Groetjes Hermien


11 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Gisteravond was een flinke bui . Jammer van de kermis
Wat een lief kaart met de giraf . Hij heeft z'n nek nogal in de knoop.
Leuke stempel.
Groetjes , Elle-Jeanne

Marleen zei

Het is een leuke "speciale" giraf!
Groetjes
Marleen

Crealientje zei

Leuke kaart Hermien!
Grappig en heel toepasselijk vind ik het giraffe stempeltje.
Ja, wat een regen gister en vannacht. Gelukkig waren jullie op tijd weer binnen.Vind zoiets altijd jammer voor de Kermis.
Fijne dag verder, liefs Crealientje.

Ina ( Frysk Famke ) zei

Gave kaart Hermien met deze leuke giraffe.

Ook onderstaande kaartje voor K&K is prachtig.

Groetnis fan Ina

Daphne zei

Ach, die arme giraf, met zijn nek in de knoop.
Lief kaartje vind ik dit.
Mooi CAS, knap weer hoor.

GerJanne zei

Ach wat een leuke kaart Hermien! Die stempelset is sowieso erg leuk!

Marjan zei

Leuk deze kaart met de giraffe, die zit in een lastig parket ;) Dank je wel voor het meedoen met Dutch Card Lovers.

gerrie zei


Hele leuke kaart, helaas zie ik niets van de achtergrond, zal wel aan mij liggen.Maar die giraffe is geweldig.
Groetjes, Gerrie.

Nicole Parmentier zei

Ach goss.. die lieve giraffe zit echt met zichzelf in de knoop! Superleuk kaartje, en ik zie de geemboste achtergrond wel hoor, heel subtiel maar daar houd ik wel van. Bedankt voor het meedoen bij DCL!

The Creative Teacup - Yvonne Spikmans - Van Bruggen zei

Ik zie de achtergrond ook :) Leuk kaartje heb je gemaakt! Hopelijk komt de giraf of wie de kaart ontvangt gauw weer uit de knoop.. Dankjewel voor het meedoen bij DCL!

Ans S. zei

Mooie kaart met die grappige giraf.

Groetjes Ans