zondag 10 mei 2020

reminder K&K

Hallo,

Daar ben ik weer en deze keer heb ik de reminder van K&K voor jullie.
Use your old stuff luidt de opdracht nou dat moet geen probleem zijn want de meeste van ons hebben spullen genoeg...
Old stuff wat ik voor mijn kaartje gebruikte is het papier. Ik maakte gebruik van de paperpiecing techniek, lekker makkelijk. Kijken jullie ook even op ons blog naar de creaties van de andere dames?


Je mag meedoen tot 22 mei 23.59 . Natuurlijk is er een leuke prijs te winnen en wel een shoptegoed van $ 12,00 te besteden aan digi's bij onze nieuwe sponsor van bugaboo stamps.

Ik wens jullie een mooie zondag,
Hermien

8 opmerkingen:

Irene zei

Lekker vrolijk Hermien!
XxIrene

Daphne zei

Wat zo mooi is, is dat kleine beetje geel bij het rood-wit.
En dan het heeeeele kleine streepje blauw, ook hou ontzettend van zulke details!!
Wat een leuke kaart.

KarinsArtScrap zei

super vrolijk kaartje Hermien
Gr Karin

Elle-Jeanne zei

Heel leuk kaartje Hermien,in deze tinten.
Het gele kuikentje is top op je kaart.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Echt een leukie Hermien het kuikentje met stipjes vind ik er heel gaaf bij, wat een prachtig geheel!!!
xx Gerie

Ans Gilbert zei

Leuke en vrolijke kaart Hermien,
Groetjes,
Ansx

bolletjelucky.blogspot.com zei

Daar wordt een mens meteen vrolijk van. Leuke frisse kleuren en streepjes en stippeltjes én een leuk kuiken hihi. Gave kaart Hermien.
Lieve groetjes Miranda

GerJanne zei

Hij is enig. Heel mooi dat papierpiecen!