zaterdag 27 juni 2020

rijbewijs

Hallo,

Jullie kennen het vast wel je ziet een leuke challenge voorbij komen waar je graag aan mee wil doen, alleen heb je nog geen idee hoe!
Dat had ik dus met de laatste liftchallenge...maar gisteravond viel me wat binnen, dus ben ik met de tutorial aan de slag gegaan want een schuifkaart had ik nog nooit gemaakt.
De oudste van mijn zus mag binnenkort op voor haar rijexamen en zo kwam ik op dit idee.
Hopelijk gaat ze slagen en zo niet dan bewaren we hem nog eventjes.



Het papier wat ik heb gebruikt is van de action, een mooie combi met het zwart.



Groetjes Hermien

15 opmerkingen:

Danielle zei

Wat een leuke en originele lift! Grappig hoe het autootje tevoorschijn komt. Fijn weekend!

Marijke zei

Wat een super leuke lift! Heel origineel hoor met die auto! Zal die zeker leuk vinden als hij geslaagd is natuurlijk! Groetjes Marijke.

Marjan zei

Deze is zo leuk bedacht!! Heel origineel en een gave en stoere uitwerking, Hermien! Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

Elle-Jeanne zei

Leuke schutkaart Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

Diny zei

Wat een super leuk liftkaartje Hermien!
heel erg leuk gedaan met de auto!
Groetjes Diny

Ans Gilbert zei

Keileuk Hermien, mooie kleuren en grappig dat het autootje verstopt zit,
Groetjes
Ansx

karin zei

Leuk met het autootje wat omhoog komt. Heel mooi gemaakt Hermien.
Groetjes,
Karin

Aartje zei

Wat een leuke lift heb je er van gemaakt. Duimen dat je hem binnenkort kunt versturen.
Groeten, Aartje

Rosina zei

Prachtig is dit schuifkaartje Hermien...dit staat eigenlijk ook nog op mijn to doo lijstje ...heel mooi die combinatie geel met zwart...
lieve groetjes Rosina

Daphne zei

Ik zag je kaart en was zó benieuwd wat je als verrassing met de schuif omhoog liet komen..... Wat heb je dit leuk bedacht!
De kleuren vind ik ook mooi bij elkaar.
Het is stoer een het stop bord valt heel erg op, maar toch past het allemaal bij elkaar op deze kaart.
Hopen dat je de kaart gauw kan versturen!

GerJanne zei

Tof kaartje! Hij staat ook nog op mijn to do lijstje. Nog even bedenken wat ik ik naar boven laat schuiven. Voor en rijbewijs is dit wel heel leuk!

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave invulling van de liftchallenge en nu maar hopen dat ze snel slaagt Hermien.
Lieve groetjes Miranda

Colien zei

Gave lift, mooi en stoer kaartje! Hopelijk mag je hem snel aan de geslaagde geven of sturen....
grtz Colien

Cornelie zei

Ook al zo'n leuk en origineel idee. Heel tof. Dank je wel voor het meedoen!

R's Rue zei

Love it so much