zondag 22 november 2020

Sterren op je kaart

 Hallo,

We gaan van start met de laatste challenge van dit jaar bij K&K. En we kunnen wel zeggen een bewogen jaar met Corona. Gelukkig hebben we een hobby die je binnen kan doen en waar je heerlijk je gedachten mee kan verzetten. Bij onze Bingo challenge hadden we een kleine 40 inzendingen allemaal even mooi, maar het is ons weer gelukt om een top 3 samen te stellen die te zien is op ons blog.

We sluiten het jaar af met sterren op je kaart, daar kan iedereen wel wat mee denk ik. Bugaboo is de sponsor dus dat zie je dan ook terug op onze inspiratiekaarten. Op mijn kaartje zie je een leuk trio van pinguïns.





Dus laat je sterren stralen en doe gezellig met ons mee!


Fijne zondag,
Hermien




5 opmerkingen:

karien zei

Wat een mooie kaart heb je gemaakt
Groetjes Karien

Irene zei

Leuke kaart met die geinige digi!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Mooie kerstkaart.
Leuke digi, ik heb die ook .
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Superleuke kaart Hermien. Ik had hem natuurlijk al gezien, maar hij is erg leuk! Ja de laatste challenge alweer! Gaat toch snel ondanks de corona.

Daphne zei

Nou, wat een kaart hè?!!!!
Ik durf bijna niet terug te kijken op het jaar..... of terug te lezen op diverse blogs, inclusief die van mezelf. Ik dacht 2020, dat moet bijzonder worden, nou dat is het ook geworden, maar niet zoals ik dacht🤨
Een leuke kaart laat je zien, het lijkt best eenvoudig, maar ik vind dit soort kaartjes, met van die kadertje erg lastig maken.