zaterdag 12 december 2020

Proost

 Hallo,

Afgelopen maandag was ik blij verrast toen ik in de leeslijst zag dat ik in de prijzen was gevallen met mijn peekaboo kaartje bij de lift challenge (#155). Leuk om de week mee te beginnen.


Deze maand hebben we twee mannen in de vriendengroep die de 50 aan mogen tikken. Ze praten al jaren over het grote feest wat ze zouden gaan geven, maar jullie kunnen het zelf aan invullen dat feest komt er natuurlijk niet. Uiteraard kan een kaartje altijd dus dat gaat dan ook hun kant op! Voor een van de kaartjes gebruikte ik de sketch van de Egel. Ook wel weer eens fijn om met iets anders dan kerstkaartjes bezig te zijn.


De egel - #111 sketch zonder thema

Fijn weekend,
Groetjes Hermien




8 opmerkingen:

GerJanne zei

Ja, gefeliciteerd met je winnenede kaart! Hij was ook erg leuk! EN je mannenkaart is ook super. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

KarinsArtScrap zei

gefeliciteerd met je toppertje en een gave stoere kaart Hermien
Gr Karin

karin zei

Mooi kaartje en proficiat met je topplaatsje.
Groetjes,
Karin

Marleen zei

Eerst en vooral bedankt voor het mooie kaartje dat ik in mijn brievenbus vond.
Leuk kaartje laat je hier ook weer zien en het is wel jammer van het feestje maar het is nu eenmaal niet anders. Bij ons mogen we zelfs geen kerst en oudejaarsfeestjes geven waarbij meer dan één persoon uitgenodigd wordt, dat wordt dus met ons tweetjes thuis zitten( anders altijd met de kinderen en kleinkinderen gezellig samen).
groetjes
Marleen

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een gave mannenkaart heb je met de sketch van De Egel gemaakt Hermien, ik vind hem tof evenals je winnende peek-a-boo kaart. Dik verdiend dat topplaatsje.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Diny zei

wat een prachtig kaartje Hermien!
Groetjes Diny

Nancy Soetaert zei

toffe verjaardagskaart!
Ik denk dat er volgend jaar veel mensen hun bijzondere verjaardag + 1 jaartje zullen vieren...
het is wat het is, we kunnen alleen maar hopen dat het volgend jaar uiteindelijk beter zal worden.
Dankjewel voor je prachtige kerstkaartje!
Nancy

Nelleke zei

Heerlijk he, ook andere kaarten dan alleen kerstkaarten. Deze mannenkaart is erg leuk geworden, lekker fris en prachtig materiaal heb je gebruikt. Dank je wel voor jouw deelname met deze sketchuitdaging van de egel. Fijne kerstdagen gewenst. groet, Nelleke

En: dank je wel voor jou mooie kaart.