vrijdag 12 maart 2021

80

 Hallo,

Laatst vroeg een collega van me of ik een aantal verjaardagskaarten voor haar wilde maken. Aan het einde van deze maand wordt haar moeder 80 dus daar mocht ik ook een kaartje voor maken. Ik hou ervan om af en toe wat te proberen en verschillende modellen te maken. Zo ging ik op zoek op youtube en kwam daar een tutorial tegen van dit model kaart. Op de foto zien jullie het eindresultaat. Alle kaarten werden door mijn collega goedgekeurd dus mijn missie was geslaagd!



seizethebirthday - 3 shades of green

Voor nu een fijn weekend en tot zondag dan ben ik er met de reminder voor K&K.

Groetjes,
Hermien



8 opmerkingen:

GerJanne zei

Wat een leuk model Hermien! Mooi die grote 80 erop. Leuk dat de kaarten allemaal in de smaak vielen. Geeft je vast een voldaan gevoel.

Elle-Jeanne zei

Prachtige kaart voor de jarige.
Leuk modelletje.
Groetjes Elle-jeanne

Ans Gilbert zei

Wat een mooie kaart, heel leuk model en de 80 is echt de blikvanger,
Groetjes,
Ansx

Marleen zei

Zo geweldig mooi gemaakt!!!
groetjes
Marleen

Trijntje zei

Wst een prachtige kaart Hermien
Erg leuk model. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model en je hebt het zo mooi uitgewerkt met die grote 80 en dat fris gekleurde dessin-papier. Fijn dat je kaarten in de smaak vielen bij je collega Hermien.
Lieve groetjes Miranda

Scraptastisch zei

Heel mooi model en keileuk kaartje de grote 80 springt er echt uit zo! Lang leve You tube en internet, hihi Zo gaaf om af en toe rond te snuffelen!
xx Gerie

karien zei

Heel mooi kaartje,leuk modelletje
Groetjes Karien