zondag 25 april 2021

Challenge K&K

 Hallo,

Dat vele van jullie groene vingers hebben bleek wel uit al die mooie inzendingen. De top 3 vinden jullie terug op ons blog. Maar ook met de nieuwe challenge zullen jullie wel raad weten, we zien graag een Nederlandse tekst(en) op je kaart. Ik maakte een kaartje voor een collega die wel een opkikkertje kon gebruiken.


We kijken weer uit naar jullie creaties meedoen kan tot 21 mei 23.59.
Op ons blog kan je zien wat voor moois de andere dames van het team gemaakt hebben.

Fijne zondag,
Hermien



10 opmerkingen:

carla zei

Een hele mooie opkikkerkaart.
Leuke kikker en een toffe achtergrond gemaakt.
Een prachtig kaartje Hermien.
Ik wil je ook nog eens bedanken voor de prachtige kaart die ik voor mijn verjaardag van jou gekregen heb.
Lief en heel mooi gemaakt.
Bedankt, ik ben er heel blij mee.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Leuk hoor.
Ik heb zo'n soort gele in onze gang hangen, met ook allemaal leuke kaartjes en spreuken staan hangen. Deze kaart lijkt erg op de werkelijkheid van mijn gangšŸ˜‰

Elle-Jeanne zei

Leuke opkikker kaart.
Leuke nieuwe challenge.
Groetjes Elle-jeanne

karin zei

Mooi kaartje met dat rekje erop. Prachtig gemaakt.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Een leuk kaartje en leuk gedaan met al die clips om iets aan op te hangen! Groetjes Marijke.

Ans Gilbert zei

Mooie kaart Hermien, leuk met het raster en de clips,
Groetjes
Ansx

Aartje zei

Wat een leuke kaart Hermien, je borduurt met het plantje nog een beetje voort op de vorige challenge.
Groeten, Aartje

GerJanne zei

Ontzettend leuke kaart is het! Dat rek is wel erg leuk!

KarinsArtScrap zei

een mooi opkikker kaartje Hermien
Gr Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Je hebt een leuke inspiratiekaart gemaakt voor de nieuwe challenge Hermien. Hier zal je collega vast van opkikkeren. Altijd leuk als je merkt dat er iemand aan je denkt.
Lieve groetjes Miranda