dinsdag 31 augustus 2021

10 jaar Liftchallenge

 Hallo,

10 jaar Lift challengeblog een mooi feestje dat leuk gevierd wordt. Je mag zelf namelijk een kaart uitzoeken die je graag wil liften. Op Pinterest kwam ik last een mooie kaart tegen van Lynn Dunn (stamptasticdesign.com)het is een easy pocket card. Met een mooie duidelijke uitleg kwam ik er wel aan uit en maakte er onderstaand kaartje mee.



Op de foto hieronder zie je het kaartje wat in de pocket is gestoken, haal het eruit en schrijf je persoonlijke boodschap erin!


Het te liften kaartje



Voor de oudste is de vakantie voorbij en hij is gisteren weer gestart, hij mag nog steeds niet volledig naar school wat jammer is. Maar 3 dagen is beter dan niks zullen we maar zeggen. De oudste dochter van mijn zus studeert ook bij Fontys en zei mag maar 1 dag naar school en daar is ze helemaal niet blij mee wat ook volledig te begrijpen is.

Fijne dag,
Hermien




12 opmerkingen:

karin zei

Mooi kaartje Hermien. Leuk met het aparte kaartje erin.
Ik dacht dat ik in de krant had gelezen dat alle scholen en opleidingen weer naar normaal zouden gaan? Heel vervelend om zo weer opnieuw te beginnen. Hopen dat het binnenkort betert.
Groetjes,
Karin

Marijke zei

Een mooi kaartje gemaakt met de lift kaart in gedachten! Leuk zo'n apart kaartje/tag erbij voor een boodschap! Groetjes marijke.

Irene zei

Hij is keigaaf met dat leuke papier!
XxIrene

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een hele gave lift en wat een leuk dessin-papier Hermien. Lief dat kleine kaartje erbij.
Hopelijk wordt alles weer snel "normaal" op de scholen.
Lieve groetjes Miranda

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien

gr karin

Elle-Jeanne zei

Prachtige liftkaart Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

GerJanne zei

Hoi! Wat een leuke kaart! Ik vind hem echt eentje om te onthouden.
Ja wat balen zeg van die 3 dagen school. Elke school mag geloof ik afwijken van de voorschriften.

Sarah zei

Mooi! Leuke kleuren ook!
Hier starten 3 kinderen, voorlopig voltijds, maar we wachten af of dat gaat blijven. Nummer 4 start pas 20 september. X

Nicole Parmentier zei

Wat een leuke lift Hermien. Het kaartje met de pocket is ook echt een mooi modelletje, zo heb je nog een extra kaartje in een kaartje. Dankjewel voor je bijdrage aan onze jubileum lift-challenge.
Jammer dat de kinderen nog niet volledig naar school mogen. Ik denk echt dat dat voor de kwaliteit van het onderwijs veel beter zou zijn en ook nog eens veel leuker. Hopen dat het toch snel allemaal weer een beetje normaal wordt.

Ans Gilbert zei

Wat een superleuke lift heb je gemaakt en ik dacht ook dat alle leerlingen weer normaal naar school mochten,
Groetjes
Ansx

Marjan zei

Erg leuk liftkaartje, goed model om te liften dit! Helemaal je eigen draai aan gegeven, een gave liftkaart is het Hermien! Fijn dat je meedoet met onze jubileum Liftchallenge!
Wel heel jammer dat het nu nog steeds niet normaal naar school gaan is. Mijn kleindochter mag wel voltijds naar school, hier in Zoetermeer. Het zal wel aan de keuzes van school liggen dan.

Cornelie zei

Erg leuk deze pocket kaart en de stempel van de bloem op je tag vind ik ook super mooi! Erg leuke keuze deze kaart en mooi gelift! Dank je wel voor je inzending voor onze jubileum challenge Hermien!

Het sociale gedeelte is ook zo belangrijk voor kinderen. Hopelijk is het allemaal weer snel bij het oude!