zaterdag 4 december 2021

Even geen kerstkaartje!

 Hallo,

Iedereen is nog druk met de kerstkaartjes ik heb ze zelf ook nog niet allemaal klaar, maar vandaag wilde ik eens wat anders. In de uitverkoop bij Stampin Up kocht ik een nieuwe stempelset met korting, en daar ben ik mee aan de slag gegaan. Op Pinterest kwam ik een mooi kaartje tegen van Julia Davison ik lifte het maar gebruikte andere stempels. Ik gebruikte de kleuren :misty moonlight, pool party en just jade, zo kan dit kaartje meedoen bij TGIF challenges.



seize the birthday - anything goes

Fijne zaterdag,
Hermien

























10 opmerkingen:

Diny zei

Heel mooi kaartje Hermien.....wat een leuke stempel heb je gekocht!
Groetjes Diny

carla zei

Een mooi kaartje met mooie stempels Hermien.
Groetjes,
Carla

Irene zei

Verandering van spijs hihi, mooi!
XxIrene

Elle-Jeanne zei

Heel mooi kaartje Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een mooie kaart Hermien. Prachtig zijn die stempels (even in de vergroting zitten smullen), mooi gedetailleerd.
Lieve groetjes Miranda

VoormeKaartje zei

Wat super mooi gemaakt. Een heel fijn weekend!

Nelleke zei

Mooie kaart geworden, mooie kleuren ook. Groetjes Nelleke

GerJanne zei

Altijd leuk om even wat anders te zien dan kerstkaarten in deze tijd... En het is een mooierd!

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien

Gr Karin

TaeEun zei

What an elegant birthday card! Love the combination of the muted violet and green hues! Thank you so much for playing at Seize the Birthday!