zondag 16 januari 2022

Reminder K&K

 Hallo,

We zijn alweer 2 weken verder dus de hoogste tijd voor de reminder van onze challenge bij K&K. De opdracht is om iets op je creatie te verwerken met de letter D. Voor de reminder koos ik voor de D van dromenvanger. De mooie stempel die ik voor mijn kaartje heb gebruikt, kreeg ik van een blogvriendin hoe lief is dat? Het papier heb ik al jaren maar kwam goed van pas, want het past mooi in het thema.



Heb je nog wat inspiratie nodig voor je eigen creatie neem dan zeker een kijkje op ons blog. Meedoen kan tot en met vrijdag 28 januari 23.59. Deze keer is er een leuke prijs te winnen van Angela van het Hobbyhonk.


craftycalender - anything goes

Fijne zondag,
Hermien






7 opmerkingen:

Daphne zei

Soms heb je geluk, dan heb je mooi bijpassend dp.
Dat maakt deze kaart helemaal af.

KarinsArtScrap zei

een mooi kaartje Hermien
Gr Karin

Debby Kuster zei

Wat een mooie dromenvanger kaart.

bolletjelucky.blogspot.com zei

Mooi Hermien en dat dessin-papier past zeker leuk bij die mooie dromenvanger. Een mooie reminder.
Lieve groetjes Miranda

Ans Gilbert zei

Wat heb je mooi papier gebruikt bij deze stempel, heel mooi gemaakt.
Groetjes,
Ansx

Nelleke zei

Mooi door eenvoud, stijl en kleurgebruik. Groetjes, Nelleke

Liz zei

Lovely card, the patterned paper makes a perfect background. Thank you for joining in the Crafty Calendar Challenge this month. Good luck!
Liz xx