dinsdag 1 februari 2022

een kaartje met veel groetjes

 Hallo,

Vandaag laat ik jullie een kaartje zien dat ik maakte naar aanleiding van een filmpje wat ik tegen kwam op youtube. Een superleuk model en niet moeilijk om te maken. Ik gebruikte het vrolijke papier sunshine&rainbows. De stempels en dies komen uit de sets rainbow of happiness en speciale momenten van Stampin Up.



thepaperplayers - tic tac toe challenge
rainbow - sparkle - die cut
fab 'n funky - #543 2 ore more patterned papers

Fijne dinsdag,
 Hermien


10 opmerkingen:

carla zei

Een mooie vrolijke kaart.
Leuk model.
Ik heb bij ons gisteren nog een regenboog gezien.
Groetjes,
Carla

Daphne zei

Het is een klein kunstwerkje, met het aparte model.
Regenbogen zijn altijd leuk op en kaart, de kleuren zijn zo mooi vrolijk.

karin zei

Leuk kaartmodelletje Hermien, mooi gemaakt.
Groetjes,
Karin

bolletjelucky.blogspot.com zei

Wat een leuk model kaart Hermien, dank je voor de link. Jouw variant met de regenboog vind ik top. Heel mooi gemaakt.
Lieve groetjes Miranda

Marleen zei

Knap gemaakt hoor!!!
groetjes
Marleen

Elle-Jeanne zei

Leuke vrolijke kaart in frisse kleuren Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

KarinsArtScrap zei

een hele leuke vrolijke kaart Hermien
Gr Karin

Joanne James - The Crafty Owl zei

Such a bright and cheerful card Hermien and an interesting fun fold too. Thanks for playing TicTacToe with us over at The Paper Players this week!

GerJanne zei

Heel leuk kaartje Hermien. Grappig model en een regenboog doet het eigenlijk altijd goed op een kaart, he?

Claire Broadwater zei

Such a FUN card! I love the fold and the rainbow, too! Sure to bring a smile to someone! SO happy you joined us at The Paper Players this week!