dinsdag 8 maart 2022

kwaak!kwaak!

 Hallo,

Als je de titel van mijn blogbericht leest dan is het niet zo moeilijk om te raden wat er op mijn kaart staat. Vorige week had ik mazzel en zag ik voor een aantrekkelijke prijs wat stansjes van Marianne design te koop staan, ik was de 1e die een reactie plaatste en enkele dagen later vielen ze hier op de mat. Natuurlijk ging ik ermee aan de slag. Het designpapier is van Stampin Up.


De egel - beterschap/sterkte of opkikkerkaart 

vergeet niet te genieten van het heerlijke weer!

Groetjes Hermien


14 opmerkingen:

KarinsArtScrap zei

wat een geweldige kikker kaart Hermien
Gr Karin

Elle-Jeanne zei

Leuke opkikker kaart Hermien.
Groetjes Elle-jeanne

Scraptastisch zei

Kwaak...leuke stans hè, mooi zo' n mazzeltje Hermien. Heel leuk om het trapje van Marleen samen met de kikkers te gebruiken, heel mooi kaartje!
xx Gerie

Irene zei

Tof zo'n mazzeltje en direct een leuke kaart er mee!
XxIrene

Daphne zei

Oh, jaloers, hihi.
Ik vind dat kikkertje altijd zo lief.

Daphne zei

Drukte per ongeluk al op verzenden.....
Wat een leuke kaart maakte je ermee, wat grappig om de kikkertjes te combineren met het trappetje.

Unknown zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
Ans Gilbert zei

Mooie kaart heb je gemaakt met de kikkertjes, leuk dat je ze voor een mooi prijsje kon kopen,
Groetjes,
Ansx

Colien zei

Heel leuke opkikker!
En we boffen inderdaad met het weer, zeker genieten als je de kans krijgt!
grtz Colien

carla zei

Een mooie, leuke kaart met de kikkertjes.
Tof dat trapje erbij.
Groetjes,
Carla

GerJanneke zei

Hihihi... dat heeft Nelleke ook regelmatig. Ik vis altijd achter het net, ben blijkbaar niet snel genoeg. Maar wat een leuke kaart!
Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

Trijntje zei

Wat een supermooie opkikkerkaart. Deze kikkers blijven zo mooi. Ik hou ervan. Groeten Trijntje

bolletjelucky.blogspot.com zei

Een superleuke opkikker-kaart heb je met je nieuwe aanwinst gemaakt Hermien. Lekker vrolijk.
Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
Lieve groetjes Miranda dt De Egel

Nelleke zei

Je hebt je nieuwe spullen gelijk goed gebruikt, je kaart is ook erg leuk geworden. Leuk he om zo stansjes 2e hands te scoren. Dan geniet je er nog meer van. Dank je wel voor jou bijdrage aan deze uitdaging van de Egel. Groetjes, Nelleke