zondag 14 april 2024

Nog even doorkijken

 Hallo,

we hebben dit weekend weer heerlijk weer, vandaag wel minder warm als gisteren maar het zonnetje schijnt toch. Gisteren zat ik al op tijd op de racefiets om een rondje te maken uiteindelijk stond er 43 km op de teller en het was heerlijk. Lekker je hoofd leeg maken en genieten van alles om je heen! Dan nu over naar mijn kaartje, bij K&K loopt de challenge van de doorkijkkaart nog en vandaag is het tijd voor de reminder. De bijtjes van dutch doobadoo met het mooie bijpassende dp nog eens voor de dag gehaald een doorkijkje maken, en zie hier het resultaat. 


Kijk op ons blog voor nog meer prachtige voorbeelden van de andere dames van het team. Je mag meedoen tot 28 April 20.00. Er moet wel een gat in je kaartje zitten waar je doorheen kan kijken naar een achterliggend deel. 

Fijne zondag,

Hermien

4 opmerkingen:

Scraptastisch zei

Super leuke reminder kaart voor K&K heb je gemaakt! Heerlijk fiets weer Hermien, fijn dat het weer goed gaat na je operatie! Ik heb dikke pech, zou rondje bollenvelden gaan maar heb twee lekke banden aan mijn fiets en heb geen idee hoe dit is gebeurd??? Dikke banden maar evengoed zo lek als een mandje?! Ben echt benieuwd wat er kan zijn gebeurd!
xx Gerie

alma.heijenk@gmail.com zei

prachtig kaartje!
samen met mijn vriendin zo'n 40 km gefietst gisteren. heerlijk op het platteland..
groetjes Alma

Diny zei

Super leuke kaart heb je gemaakt Hermien!
Groetjes Diny

Elle-Jeanne zei

Leuke doorkijkkaart Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne