zondag 23 juni 2024

Nieuwe challenge K&K

 Hallo,

vandaag start er weer een nieuwe challenge bij K&K. Deze keer is het thema ik ga op vakantie en neem mee? Een leuke uitdaging zo met de zomervakantie nog in het verschiet. Als ik op vakantie ga neem ik altijd leesvoer mee, lekker ontspannen lezen heerlijk. Niet zo heel gek dat ik dus aan de slag ben gegaan met de boek stansen van Marianne Design.

De top 3 en de winnaar van de BINGO kunnen jullie terug zien op ons blog.


Doen jullie weer gezellig met ons mee? Dat kan tot 2 augustus  je mag 2 kaarten plaatsen. De winnaar mag een prijs uitzoeken die op onze prijzenpagina staat.

Fijne zondag,
Hermien


6 opmerkingen:

bolletjelucky.blogspot.com zei

Haha dat was ook het eerste waar ik aan dacht Hermien...boeken! Een hele gave inspiratie-kaart maakte je met deze gave stansset.
Lieve groetjes Miranda

Daphne zei

Ja, boeken....onmisbaar in de vakantie.
Leuke kaart, de tekst vind ik mooi, past goed.

Daphne zei
Deze reactie is verwijderd door een blogbeheerder.
GerJanne zei

Superleuk kaartje. Hier gaat er ook altijd een stapeltje mee. Ik heb een e-reader, maar papier voelt toch lekkerder!

Diny zei

Dat zou ook mijn idee zijn Hermien.....er gaan altijd veel boeken mee op vakantie! Je hebt er een heel leuk kaartje van gemaakt! Groetjes Diny

Marjolijn van Elsberg zei

Dat was mijn 1e gedachte, vakantie,....boeken! Heerlijk is dat lekker lezen, andere wereld en genieten. Mooi en leuk kaartje.