zondag 9 juni 2024

Reminder K&K

 Hallo,

gisteren hadden we een gezellige dt-dag met het team van K&K. Deze keer mochten ze allemaal afreizen naar Weert bij mij thuis. Het was heerlijk weer dus lekker buiten bij gekletst en geluncht. Daarna zijn we naar binnen gegaan om een kaartje te knutselen. Het was weer super gezellig samen zo gezellig zelfs dat ik ben vergeten foto's te maken! Hieronder zien jullie het voorbeeld kaartje wat ik  gemaakt had, iedereen heeft er natuurlijk zelf zijn draai aan gegeven.


Naast knutselen en kletsen is het een traditie geworden om wat voor elkaar mee te nemen, altijd leuk al die verwennerij. Ik gaf de dames de crafty set  Haai Five van dutch doobadoo cadeau, het gehaakte hartje(niet zelf gemaakt maar door een hobbyvriendin) omgetoverd tot een pocket hug, en voor iedereen een kaartje Haai gezellig dat je er bent. Op de foto beneden in de hoek zien jullie wat voor leuks en lekkers ik mocht ontvangen. En dan kunnen we nu weer gaan aftellen tot November voor ons jaarlijks weekend.


En dan nu over naar  de titel van dit bericht de reminder bij K&Knull. We spelen nog steeds bingo, je mag horizontaal, diagonaal of verticaal een rijtje kiezen. 
 

Ik koos voor  cirkels, zoogdier en blauw.


Je mag 2 kaartjes inzenden tot 21 juni 20.00. De prijs wordt deze maand beschikbaar gesteld door Angela Hollander.

Fijne zondag,
Hermien








7 opmerkingen:

Elle-Jeanne zei

Leuke reminder kaart voor de challenge Hermien.
Groetjes Elle-Jeanne

Daphne zei

Klinkt als een hele gezellige dag.
Leuk is dat.
Je kaartje ziet er mooi uit, ik ben benieuwd wat iedereen er van gemaakt heeft.
En wat kreeg je veel leuke èn lekkere spullen.
Ik je Lama kaart is héél mooi.

carla zei

Dat was vast weer genieten samen met je teamgenoten.
Leuk dat jullie dat doen.
Mooie kaartjes en leuke cadeautjes.
Groetjes,
Carla

Diny zei

Ik zie twee prachtige kaartjes Hermien....wat leuk gedaan!
n wat gezellig om zo samen te komen en aan de knutsel te gaan....jullie hebben een gezellig groepje!
Groetjes en een fijn weekend,
Diny

Nelleke zei

Volgens mij kijk je terug op een geslaagde dag. Geweldig hoe jullie als team bezig zijn, echt super joh. Mooie kaartjes maakte je voor jou dt maatjes en voor de bingo. Wat heerlijk om dat zo verwend te worden. Geniet lekker na. Groetjes Nelleke

alma.heijenk@gmail.com zei

klinkt allemal als een hele gezellige dag.
leuke bingo kaart maakte je
groetjes Alma

Colien zei

Het was een heel gezellige dag en je had alles goed verzorgd!
Bedankt voor het leuke haaien-pakket, ik vind het zo gaaf en heb er afgelopen zondag al 5 kaartjes mee gemaakt :)
Je reminderkaartje is ook mooi geworden, een goeie bingo!
grtz Colien